Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamu panetus

Vierailija
05.01.2018 |

Onko muita joita panettaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vieressä ,parhaillaan.

Kyllä aamu panot on parhaita alko heti halutaan ja kulli seisoon, kyllä mulla alkais ainaki halutaan jos vaimo dildoilis vieressä

Vierailija
22/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei halua sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ihan mahdoton aamu seisokki ja panetus mutta vaimo nukkuu.

Vierailija
24/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehelläni on joka aamu aamustondis ja hän kyllä haluaa minua joka aamu. Välillä useamman kerran. Meillä ei mennä keittämään aamukahveja, ennenkuin makuuhuoneessa on "aamutoimet" hoidettu molemmille maaliin asti. Aamuseksin ansiosta meillä jokainen päivä lähtee käyntiin rennosti eikä kummallakaan ole "pipo kireällä". Sen huomaa itsekin naisena, että koko päivän on hyvällä tuulella ja se on eduksi lapsiperheessä, kun iskä tai mamma ei tiuski ja nalkusta pienistä asioista.

Suosittelen aamuseksiä kaikille pariskunnille.

Vierailija
25/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa juu aamuisin, mikä olis ihanampaa kuin rento ja kiireetön aamuseksi. Mutta ei, mies nousee ja pukee päälle heti kun herää ja alkaa pelaamaan läppärillään. Olen pyydellyt viereen mutta ei se tule.

Yleensä viikonloppuisin tulee sormetettua aamulla ja olen niin nopea laukeamaan että ehdin tulla pikaset siinä välissä kun hän käy tupakalla. Eihän se sama ole, sinne päinkään, mutta onpahan ajatukset pois seksistä taas vähän aikaa.

Edellinen kirjoitti että suosittelee aamuseksiä, mites sitä ”suositellaan” kun toista ei haluta?

Vierailija
26/26 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan vaimo ei halua aamuseksiä. Ei ole harrastettu pitkässä parisuhteessa kuin jokunen kerta, silloinkin lähinnä lusikassa. Olen saanut tyhjentää pussit ja helpottaa pinta panetusta.  Jos olen ollut aivan mahdoton ja kalu kivikonana panetuksesta, on hän ottanut lukuisia kertoja suihin ja tyhjentänyt pussit.  Eihän tuo naimista voita, mutta toisaalta betonia olevan järeän kalun uppoaminen suuhun on sekin kiihoittavan näköistä ja tuntuista.  Tätä harrastettu varsinkin reissuissa tai laivalla ja varsinkin kun lapset oli pieniä.  Hienoja muistoja.