Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Harmittaa kun olen avautunut liikaa asioistani ihmiselle joille ei olisi ehkä pitänyt.
04.01.2018 |
Huomasin että hän saa minut herkästi tuntemaan että asiani kuuluvat hänelle. Itse ei kuitenkaan kerro asioitaan, hermostuu jos 'väkisin' kysytään.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sellaisia ne savolaisjurpot ovat.