Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa, mutta ihastunut toiseen

Vierailija
04.01.2018 |

Ollaan seurusteltu poikaystäväni kanssa vähän reilu vuosi, mä 20v ja poikaystävä 21v. Jo pitkään tässä suhteessa on häirinnyt se että en koe saavani tarpeeksi huomiota. Tuntuu, että poikaystävä on mieluummin kavereidensa kuin mun kanssa. Ei hellyyttä, ei kehuja.

Jos yritän ehdottaa jotain yhteistä tekemistä ja kertoa kokevani yksinäisyyttä, poikaystävä vain suuttuu. Vielä vähemmän hän sietää sitä jos itken tai kerron pahasta olosta. Olen vain niin turhautunut...

No, tutustuin jokin aika sitten erääseen vanhempaan mieheen joka sattuu myös olemaan isäni työkaveri. Mies on vähän reilu kolmekymppinen ja sinkku.

Tuntuu kamalalta, mutta en saa tuota miestä mielestäni. Hänen kanssaan on todella helppo ja turvallinen olla, olemme jutelleet paljon syvällisiä asioita ja ensimmäistä kertaa koen että joku oikeasti ymmärtää.

Mieskin on selvästi kiinnostunut, mutta ei ole tehnyt asialle mitään koska tietää että seurustelen. Mitään ei ole siis tapahtunut.

Mitä ihmettä teen? En haluaisi satuttaa poikaystävääni, mutta ei tämä voi jatkua näinkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttörukka. Parikymppisellä bimbolla ei ole mitään mahdollisuuksia, jos se mies on kypsä, fiksu ja normaali ikäisensä aikuinen mies.

Ei vanhemmat miehet halua nuorta naista. Olet vain erehtynyt luulemaan ystävällisyyttä ihastukseksi. Tai sitten etsit jotain isähahmoa.

Vierailija
2/3 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttörukka. Parikymppisellä bimbolla ei ole mitään mahdollisuuksia, jos se mies on kypsä, fiksu ja normaali ikäisensä aikuinen mies.

Ei vanhemmat miehet halua nuorta naista. Olet vain erehtynyt luulemaan ystävällisyyttä ihastukseksi. Tai sitten etsit jotain isähahmoa.

Mene pois Ikis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi