Jos henkilö vaikuttaa lämpimältä ja kiinnostuneelta mutta myös ujolta, kuinka kauan kannattaa odottaa?
En tiedä hänestä mitään. En tiedä onko vapaa vai mitä. Tiedän vain sen, että ajattelen häntä joka ikinen päivä ja haluan häntä niiiiiiin paljon.
Tapasimme töissä eikä meillä ollut mahdollisuutta tehdä siellä lähempää tuttavuutta. Olin huomaavinani hänen vilkuilevan kauempaa. Hän myös hymyili minulle muttei koskaan puhunut oma-aloitteisesti.
Annoin numeroni, vaikka se oli niiiiiiin vasten normaalia käytöstäni. Tuntui vain, että on pakko tehdä se vaikka kuinka kolottaa jo valmiiksi.
Hän ei ole mikään macho tosiaankaan vaan vaikuttaa ujolta ja rauhalliselta. Ei ole mikään kansikuvapoju vaan persoonallisen hot :)
Kommentit (30)
Niin ja en todellakaan osaa sanoa onko hän yleisesti hot ja naisten suosiossa. Joten hän saattaa olla epävarmakin. Minusta hän on superkuuma!!!😍
Jos olet antanut numerosi, eikä tyyppi ole ottanut yhteyttä, se joko a. on varattu tai b. ei ole kiinnostunut.
Soita sille rohkeasti ja sovitte treffit. Sitten vain ronskisti heität jätkän sohvalle ja painat piparisi vasten hänen kasvojaan. Jos ei ala kieli pyörimään niin homo se on.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet antanut numerosi, eikä tyyppi ole ottanut yhteyttä, se joko a. on varattu tai b. ei ole kiinnostunut.
Kiinnostuneelta vaikutti kyllä ja hymyili paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi vapaa ja kiinnostunut, se olisi soittanut. Hyväksy asia.
Se ois kyl varmaan soittanu jo sulle. Veikkaan, että mies on varattu :(
Siis odotat, että ujo ihminen soittaa sinulle? Et ilmeisesti tiedä, miten vaikeaa se on ujolle ihmiselle. Minä todennäköisesti jättäisin soittamatta, vaikka olisinkin kiinnostunut. Enhän minä uskalla edes soittaa hammaslääkäriaikaa. Miten ihmeessä voisin soittaa ihastukselle?
Enkä tiedä tajusiko edes mitä oikeasti tarkoitin sillä numeron antamisella. Vaikutti olevan vähän pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä millainen hän on ja mikä tilanne meillä oli :)
Vierailija kirjoitti:
Siis odotat, että ujo ihminen soittaa sinulle? Et ilmeisesti tiedä, miten vaikeaa se on ujolle ihmiselle. Minä todennäköisesti jättäisin soittamatta, vaikka olisinkin kiinnostunut. Enhän minä uskalla edes soittaa hammaslääkäriaikaa. Miten ihmeessä voisin soittaa ihastukselle?
Aion odotella rauhassa :) aistin hänestä asioita. Kenenkään muun katseesta ei tullut samanlaista oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jatkapa haaveiluasi sitten vaan, jos et voi itse ottaa siihen yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jatkapa haaveiluasi sitten vaan, jos et voi itse ottaa siihen yhteyttä.
Miten voisin, kun minä annoin numeroni hänelle? Ei minulla ole mitään yhteystietoja. Hän ei saanut jaella niitä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion odotella rauhassa :) aistin hänestä asioita. Kenenkään muun katseesta ei tullut samanlaista oloa.
Ellet aisti hänestä sitä, ettei hän oikeasti olekaan ujo, hänelle se soittaminen ei ole helppoa ja voit joutua odottamaan ikuisesti.
Kuvailet ap aivan kuin ihastustani. Olen tässä odotellut. Pitäisikö sopia, että tehdään molemmat jotain, niin päästään eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellet aisti hänestä sitä, ettei hän oikeasti olekaan ujo, hänelle se soittaminen ei ole helppoa ja voit joutua odottamaan ikuisesti.
Voisitko kirjoittaa ymmärrettävästi.... Enkä ole puhunut soittamisesta. Saa ihan tekstatakin.
"Kuvailet ap aivan kuin ihastustani. Olen tässä odotellut. Pitäisikö sopia, että tehdään molemmat jotain, niin päästään eteenpäin?"
Tekisin, jos olisi yhteystiedot. Mutta tiedän hänestä vain etunimen :/
Vierailija kirjoitti:
Voihan sillä puhelimella muutakin kuin soittaa. Jos mies vaikutti olevan pihalla, hämmentyi varmaan. Missä tilanteessa annoit numerosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sillä puhelimella muutakin kuin soittaa. Jos mies vaikutti olevan pihalla, hämmentyi varmaan. Missä tilanteessa annoit numerosi?
Siinä työnteon lomassa. Hämmentyneeltä hän vaikuttikin. Saattoi mennä pieneen shokkiin ja vasta jälkeenpäin ehkä ymmärtänyt, että olen kiinnostunut. Sitä ennen olin yrittänyt kuljeskella siinä näkyvillä jonkin verran ja kysyin pari työjuttua häneltä.
Siis nolottaa, ei kolottaa.... uusi puhelin muuttaa sanoja.