Menin sitten rakastumaan ulkomaalaiseen mieheen. Miksi ihmeessä annoin sen tapahtua?
Nyt viestitellään jatkuvasti ja mies suunnittelee uutta matkaa Suomeen. Aaargh. Puhukaa minulle järkeä, ettei tästä voi tulla mitään.
Kommentit (41)
Mies kävi kahdesti Suomessa mua tapaamassa ja muutti tänne ja tänne jäi. Ja on siis Eurooppalainen ja itse asiassa madalsi elämänlaatuaan ollakseen mun kanssa.
Ihan kauheaa. Kaikki ulkomaalaisethan ovat ihan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mies kävi kahdesti Suomessa mua tapaamassa ja muutti tänne ja tänne jäi. Ja on siis Eurooppalainen ja itse asiassa madalsi elämänlaatuaan ollakseen mun kanssa.
Kyllähän se elämänlaatu laskee, kun suomalaisen naisen ottaa. :D
Ilmeisesti miehellä on ainakin varaa maksaa omat maksansa eikä pyydä rahaa sinulta? On teidän suhteessa siis enemmän potentiaalia kuin jos mies pyytäisi nyt lähettämään muutamia tuhansia sairaille sukulaisille, lentolippuun, uuteen matkalaukkuun ja pipoon.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehellä on ainakin varaa maksaa omat maksansa eikä pyydä rahaa sinulta? On teidän suhteessa siis enemmän potentiaalia kuin jos mies pyytäisi nyt lähettämään muutamia tuhansia sairaille sukulaisille, lentolippuun, uuteen matkalaukkuun ja pipoon.
*matkansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla säälittävä pikku elämä.
Mä en ole ikinä rakastunut suomalaiseen. Olen tykännyt kanadalaisesta, jenkistä, eteläafrikkalaisesta, tsekkiläisestä ja israelilaisesta elämäni aikana. Tosin vain yhden kanssa seurustelin, muiden kanssa ei ollut onni myötä. Mutta mitä sitten vaikka niistä ei tullutkaan mitään? Ihania ihmisiä jotka toivat hyvää elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Onko euroopasta?
on.
ap
No mikäs tuossa on kamalaa? Mistä maasta hän on kotoisin?
Siitä ei voi tulla mitään. Ole hyvä.
Kerrot tämän miehelle ja sen jälkeen vaihdat puhelinnumeron ja estät facessa. Sitten jatkat elämääsi niinkuin haluat.
Parhaillaan lomaillaan oman "ulkomaalaiseni" kotimaassa, jossa olemme aikoinaan noin 15 vuotta sitten tavanneetkin. Mitään negatiivista ei puolison / iskän "ulkomaalaisuus" ole perheemme elämään tuonut. Jos mies on kunnollinen asiansa hoitava ihminen eikä mikään oleskelulupakikkailija tms, niin älä sitä ulkomaalaisuutta liikaa murehdi. Se on oikeasti elämää rikastava tekijä, jos muutoin asiat on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaa mies, joka ei saa minkäänlaista naista. Suomalaista ei saa ja ulkomaista ei uskalla edes lähteä etsimään.
Siis ei siinä ulkomaalaisessa sinäsä ole mitään vana siinä, että tuleehan se olemaan aika vaikeaa saada tuosta mitään kunnon parisuhdetta aikaiseksi kun asutaan kuitenkin eri maissa. Miten siis käytäntö voisi toimia?
Itse säästin ukkoparkani niin kamalalta kohtalolta.
Minäkin olen rakastunut ulkomaalaiseen mieheen, ja voin kyllä sanoa etten enää koskaan ota suomalaista miestä. Miksi tyytyä johonkin suomijunttiin, kun ulkomailta saa niin paljon parempaa?
Elviira Naoosh. Unelmaliitto. Aito rakkaus.😂😂
Vierailija kirjoitti:
Siis ei siinä ulkomaalaisessa sinäsä ole mitään vana siinä, että tuleehan se olemaan aika vaikeaa saada tuosta mitään kunnon parisuhdetta aikaiseksi kun asutaan kuitenkin eri maissa. Miten siis käytäntö voisi toimia?
Pitämällä tiiviisti yhteyttä ja tapailemalla ja muuttamalla lopulta samaan maahan jos siltä tuntuu.
Miksei?
T. 20 v naimisissa "mamun" kanssa