Miehet! Kelpaako meikitön ja karvainen nainen?
Kuvitellaan, että nainen on muuten juuri sinulle sopiva. Ovatko karvojen ajelemattomuus ja meikaamattomuus liian suuri turn off, vai onko se jopa myönteistä? Laittakaa ikänne vastauksiin mukaan! :)
Kommentit (63)
Kelpaa kun karvat eivät kasva naamassa, viiksekästä kumppania en halua. Kainalot ei kiinnosta tuon taivaallista, ajellut sääret ovat paremmat, mutta tämän kanssa voi vielä jotenkin elää, jos ihminen on muuten mieleinen. Alakerta "sääret" riittävät tässäkin ei tursua kasvustoa uikkareista ulos, mutta noin Suomen talven tasolla ei mitään merkitystä. Toki jos itse haluat lähteä kanssani aivan metsän peikkona Algarven rannoilla makamaan, niin mikä minä olen sinua estämään, kyllä siinä saa ainakin huomiota osakseen.
Viiksiä tai muita sukupuolia en voi rakastaa, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa kun karvat eivät kasva naamassa, viiksekästä kumppania en halua. Kainalot ei kiinnosta tuon taivaallista, ajellut sääret ovat paremmat, mutta tämän kanssa voi vielä jotenkin elää, jos ihminen on muuten mieleinen. Alakerta "sääret" riittävät tässäkin ei tursua kasvustoa uikkareista ulos, mutta noin Suomen talven tasolla ei mitään merkitystä. Toki jos itse haluat lähteä kanssani aivan metsän peikkona Algarven rannoilla makamaan, niin mikä minä olen sinua estämään, kyllä siinä saa ainakin huomiota osakseen.
Viiksiä tai muita sukupuolia en voi rakastaa, sori siitä.
Tässä se todellinen vastaus tuli. Kelpaa, kunhan naisella ei kasva karvaa "väärissä" paikoissa. Hennot säärikarvat ja siisti karvakolmio on ok, mutta mitkään rehottavat perse- ja viiksikarvat ei?
Hauska kysymys, koska tähän ei ole "oikeaa vastausta", kuten tästäkin vanhasta ketjusta sen näkee. Jos mies sanoo, että ei sheivaa, saati meikkaa, niin sinä vastaat: "no niin, miksi sitten vaadit sitä naiselta?". Jos mies sanoo (kuten moni sanoo), että sheivaa kyllä alakertansa siistiksi ja etenkin moni nuori mies kyllä käyttää nykyään meikkivoidetta peittämään esim. finnejä ja puuterilla ottaa poskilta rasvaisen ihon kiillon pois, niin sinä sanot: "niin homomaista, että en kyllä tuollaista katselisi". Eli oikeaa vastausta tähän sinun heittoosi ei ole olemassa.