Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hampaan juurihoito

Vierailija
04.01.2018 |

Kertokaapa kokemuksia miten porukalla on juurihoidot onnistuneet. Ovatko hampaat pysyneet kunnossa sen jälkeen? Tummentumaa kuullakseni ainakin saatta tulla. Hirvittävä pettymys, elämäni ensimmäinen juurihoito siis edessä! Pari vuotta sitten paikattu (ennen oireeton) etuhampaani alkoi oirehtia aristamalla ja vihlomalla jo samana päivänä paikkauksen saatuani. Tänään viimein sain hampilääkäriltä vahvistuksen, että tulehdushan se siellä taitaa olla. Koko tämän ajan olen kyllä itse tiennyt, että paikkauksessa jokin meni pahasti vikaan!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistui siihen asti kunnes hammas parin vuoden jälkeen halkesi ja jouduttiin poistamaan.

Vierailija
2/2 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty kolmeen hampaaseen juurihoito. Ensimmäisestä juurihoidosta on 40 vuotta aikaa ja hammas on vieläkin paikallaan. Välillä sitä on jouduttu paikkaamaan, mutta poistamiseen ei ole ollut tarvetta. Yhteen hampaaseen on tehty juurihoito kaksi kertaa. Eka tehtiin 13 vuotta sitten, ja hammas oli ihan kunnossa sen jälkeen kymmenisen vuotta. Sitten röntgenissä paljastui tulehdus. Kunnallinen hammaslääkäri sanoi, että hammas pitä poistaa, mutta menin yksityiselle, joka teki pyynnöstäni uuden juurihoidon pari vuotta sitten. Hammas on ollut sen jälkeen oireeton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi