"aktiivimalli johti sähköpostitulvaan kansanedustajille" aika paha :D
onko tuo vittuilua,vai ihan tosissaanko ovat? :D
Kommentit (11)
Jos noi on ainoita, jotka uskoo työttömän työllistämiseen, niin kelle muulle muka?
(En ole työtön, mutta työnhakua on tehty viime vuosina.)
Miksi ihmeessä eivät olisi tosissaan? Ihan varmasti ovat valmiita menemään tuonne töihin.
Ihanaa kun suomalaiset herää! On tätä odotettukin.
Eduskunta on niitä ensimmäisiä kohteita, josta kannattaa töitä kysyä / hakea. Fakta!
Edustajillajan on pakko olla tietoa työpaikoista ja muusta aktiivimallin sisältämistä velvoitteista.
Kurssit yms. työllisyyttä edistävät asiat, kyllä eduskunta tietää.
He ovat lain hyväksyneet, perustuen juuri näihin tiedossaan oleviin vapaisiin työpaikkoihin yms.
Kannattaa tosiaan kysyä kansanedustajilta ensin. Tietoa ei saa pihdata, kansa vaatii työpaikkatiedot
julkisiksi. Nyt kaikki vaan kysymään viisailta kansanedustajilta. Suomi nousuun!
Tässä vielä tietoa niistä kansanedustajista, keille kannatta ensisijaisesti lähettää työhakemuksia ja keiltä voi vaatia yhteystietoja niihin tuhansiin yrityksiin, joihin voi työllistyä 18 tunniksi.
https://www.eduskunta.fi/FI/tiedotteet/Documents/aanestys_2017145026.pdf
Vierailija kirjoitti:
Minä lähetin työhakemuksen Lindströmille ja Torkkupeitto Vartiaiselle. T. 55 työtön nainen.
Itse laitoin myös Lindströmille hakemuksen eilen. Hain siivoojan, puutarhurin sekä avustajan töitä. Ei ole vielä vastannut. 56v. työtön nainen.
Hallitus saa ottaa nyt vastuuta ja tarjota töitä työttömille, osallistua Suomi nousuun - kampanjaan.
Mistä meinasitte hallituksen väki repiä NE palkkarahat, jokaisellehan pitää maksaa se vajaa 7e/tunti.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus saa ottaa nyt vastuuta ja tarjota töitä työttömille, osallistua Suomi nousuun - kampanjaan.
Mistä meinasitte hallituksen väki repiä NE palkkarahat, jokaisellehan pitää maksaa se vajaa 7e/tunti.
ja siihen päälle tietenkin palkan sivukulut ym.
Minä lähetin työhakemuksen Lindströmille ja Torkkupeitto Vartiaiselle. T. 55 työtön nainen.