Kuinka monta kertaa olet päätynyt sänkyyn ekoilla treffeillä ja kuinka monesta tullut suhde
Kerro ikä ja sukupuoli silloin kun tämä tapahtui
Kommentit (4)
Olen ollut itsekin tän kysymyksen äärellä, ja mielestäni sillä ei oo mitään merkitystä, vaan henkilökemialla, yhteensopivuudella ja ulkonäöllä on se merkitys. Mulla oli 2 eri naista jonka kanssa jatkot oli köyhät, koska eipä oikein kiinnostanut, ja yksi kiimainen tytteli jonka kanssa homma pelasi heti ekasta näkemisestä asti, muistelen vieläkin sitä treffikertaa kun juteltiin koko ilta baarissa ja sitten hän kohteliaasti kysyi että haluaisinko tulla hänen luokse yöksi. Suudeltiin siitä ja vähän hellyyttä.. seuraavaksi kysyi, että saisiko hän ratsastaa mun päällä. Suudeltiin vielä.. sitten kertoi, että tykkää ratsastaa rajusti. En ikinä unohda tätä... terverisin vaan sinne Minnalle ;) (tämä suhde kaatui omaan typeryyteni parin kuukauden jälkeen raha- ja riippuvuus-asioihin).
Sinkkuna joskus 23-28v. Osa oli mm. opiskelijaelämästä tuttuja entuudestaan, mutta baarista lähdetty panolle. Näistä on alkanut mm nykyinen 18v suhde, jo 22v kestänyt ystävyys, pari lyhyempää fuckbuddy-suhdetta. Kokonaissaldo varmaan 36.
En ole päätynyt sänkyyn yksilläkään ensitreffeillä. Kaikkien kanssa, joiden kanssa olen ikinä päätynyt sänkyyn(2. - 4. treffeillä), olen päätynyt myös suhteeseen.
Aika useinhan näin käy, kun kemiat toimii molemmat haluaa nopeasti sänkyyn