Äänestäkää KAIKKI Sauli Niinistöä heti 1. Kierroksella. Säästetään verorahoja jooko!
Me säästetään aivan hemmetisti verorahoja, jos Sale pääsisi suoraan ensimmäisellä kierroksella pressaksi ilman toista kierrosta. Tehdään nyt Suomelle palvelus jooko? Ite me maksetaan nämäkin vaalit. Päästäisiin vähän halvemmalla.. vois niitä verorahoja muuhunkin käyttää kuin 2. Kierrokseen.
Kommentit (69)
Aiemmin olin aikeissa äänestää Salea. Sen jälkeen minua ahdisteltiin junassa ja tulin siihen tulokseen, että ääni menköön Huhtasaarelle!
hyvä idea. kaikki antavat äänensä haavistolle ettei tarvitse sitten toiselle kierrokselle mennä.
Näin juuri! Isänmaallinen teko olisi ollut, jos muut puolueet (ja Väyrynen) eivät olisi asettaneet ehdokkaita, koska kellään ei ole rahkeita haastaa istuvaa tasavaltamme presidenttiä. Näin oltaisiin vältetty kalliit vaalit. Kansa rakastaa Saulia, ja haluaa hänet jatkokaudelle.
1. Kierroksella Huhtasaari ja 2. Kierrokselle Niinistö.
Vierailija kirjoitti:
hyvä idea. kaikki antavat äänensä haavistolle ettei tarvitse sitten toiselle kierrokselle mennä.
Unelma on jo toteutunut.
Minä äänestän Niinistöä. Sauli ja Jenni ovat upea pari ja ansaitsevat jatkaa samaa mallia! Sauli pitää Suomen kondiksessa ja on loistava presidentti Suomelle tässä maailman tilanteessa. Turvallinen ja varma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Niinistöä. Sauli ja Jenni ovat upea pari ja ansaitsevat jatkaa samaa mallia! Sauli pitää Suomen kondiksessa ja on loistava presidentti Suomelle tässä maailman tilanteessa. Turvallinen ja varma valinta.
Mitä se Sauli tarkalleen ottaen tekee muuta kuin mielistelee hallitusta?
Vierailija kirjoitti:
Haavisto homo yök........vielä kerran yök... presidentti...?????????+
Niinpä. Millä tavoin nämä Haaviston fanit ajattelevat, että valtiovierailut Afganistaniin ja Mauritaniaan hoidetaan? Näissä maissa homous on rikos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Millä tavoin nämä Haaviston fanit ajattelevat, että valtiovierailut Afganistaniin ja Mauritaniaan hoidetaan? Näissä maissa homous on rikos!
Homous ei ole rikos missään maassa, homoseksuaalinen teko voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Suomen presidentti on viimeksi jommassakummassa visiteerannut?
Niinistö ei meidän perheeltä ääniä saa!
Kolme ääntä meiltä tulossa, mutta yksikään ei mene Niinistölle.
Onneksi meillä on järkevä 18v :)
Äänestän Huhtasaarta.
Jos toisella kierroksella on Haavisto vs Niinistö äänestän samoin kuin viimeksi eli tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Me säästetään aivan hemmetisti verorahoja, jos Sale pääsisi suoraan ensimmäisellä kierroksella pressaksi ilman toista kierrosta. Tehdään nyt Suomelle palvelus jooko? Ite me maksetaan nämäkin vaalit. Päästäisiin vähän halvemmalla.. vois niitä verorahoja muuhunkin käyttää kuin 2. Kierrokseen.
Sale siis tarkoittaa kuin tarkoittaakin ALE-pressaa?
Hauska nähdä kuinka moni sitten ihan oikeasti äänestääkään salea. Voi tulla ylläri.
Minä äänestän Huhtasaarta enkä ketään muuta. Niinistö on pelkkä
hallituksen  marionetti.
En todellakaan äänestä Niinistöä.