Leikkipuistoterroristi koiranulkoiluttaja
Mitä tehdä tällaiselle? Voiko soittaa suoraan poliisille? Kaksi naista juoksuttaa toistuvasti koiraa irti leikkipuistossa ja sen vierellä olevalla kentällä. Pelkään itse koiria ja olen arka sanomaan:( Pitäisi olla itsestäänselvyys että koirat pidetään tällaisissa paikoissa kiinni. Koiralla on hihna perässä mutta se juoksee vapaana, sille heitellään palloa ja se juoksee hyvinkin kaukana näistä naisista. En ole ainoa joka jättää käyttämättä puistoa näiden takia. Juoksuttavat koiraa kun siellä ei ole muita mutta eihän sinne uskalla mennä koirapelkoisena jos koira on irti!!! Puistossa on koirankieltokyltti.
Kommentit (4)
Tietenkin sanot jos olet menossa lapsesi kanssa puistoon :)
Koiranomistajille voi puhua ihan normaalisti kuin ihmisille ikään ja he väistyvät kyllä muun käytön tieltä. Sanot vain, että puistossa on koirakielto ja on siksi teidän oikeutenne tulla sinne leikkimään.
Ne ei aina ole puistossa, ovat usein myös vieressä olevalla kentällä jossa on ollut monena talvena luistinrata. Välissä ei ole aitaa, koira voi ihan hyvin tulla puiston puolelle. Jotenkin olen vain arka sanomaan, ja on itsestäänselvyys että tuolla ei voi juoksuttaa koiraa irti. Joillakin vain on omat säännöt... :(
Vierailija kirjoitti:
Ne ei aina ole puistossa, ovat usein myös vieressä olevalla kentällä jossa on ollut monena talvena luistinrata. Välissä ei ole aitaa, koira voi ihan hyvin tulla puiston puolelle. Jotenkin olen vain arka sanomaan, ja on itsestäänselvyys että tuolla ei voi juoksuttaa koiraa irti. Joillakin vain on omat säännöt... :(
Mene peilin eteen. Aseta jalat tukevasti maahan. Sano jämäkällä äänellä, EI, SEIS! MAAHAN!
Kun uskot itseäsi niin olet valmis leikkipuistoon. Jos koira karkaa luoksenne niin käskytät koiran.
Omistaja tulee kyllä sen hakemaan ja sen jälkeen voit valittaa hänelle AIHEESTA. Älä kuvittele tapahtumia ennen kuin ne ovat tapahtuneet.
Voi pyhä jysäys taas.