Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni esitteli minulle kuvia lomamatkoilta ex-vaimon kanssa.

Vierailija
04.01.2018 |

Mieheni halusi näyttää valokuvia pojastaan pikku taaperona. Kuvia oli lomamatkoilta myös jossa mieheni kainalossa oli ex-vaimo ja heidän yhteinen poika pienenä. Mieheni sormessa kimalteli kihlasormus. Mitä mieltä ootte? Mitä ajatuksia teissä herättäisi ?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on menneisyytensä. 

Vierailija
2/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vaadit häntä hävittämään kuvat?

Vierailija
4/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö et tiennyt miehesi entisestä vaimosta? Jos tiesit, oliko yllätys, että he ovat jopa mahdollisesti rakastaneet toisiaan ja ”olleet sillee”? Tunnetko olosi petetyksi?

Vierailija
5/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joskus se sun mies on ollu onnellinen jonkun muun kanssa. Entä sitten?

Vierailija
6/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen että aikamoisen helmen mies löytäny jos tuli yllätyksenä että aikoinaan se nainen on ollu miehen perhe.

Vierailija
7/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tiedän kyllä että hänellä on menneisyys, mutta en nyt välttämättä haluis nähdä mitään pusu ja hääkuvia heistä enkä mitään halailukuvia. Totesin vaan miehelleni että 'näytät niin rakastuneelta tuossa'. Mieheni ärsyyntyi kommentista kun inhoaa exäänsä nykyään.

Vierailija
8/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lolwut?

Vierailija
9/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin provo...

Vierailija
10/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niin, että olen rakastunut ihmiseen joka on tässä tilanteessa elämässään nyt. Hän ei olisi tämä ilman menneisyyttään, johon kuuluu myös menneet rakkaudet ja koetut onnenhetket. Koen luottamuksen osoituksena ja rakkautena sen, että hän haluaa jakaa kanssani myös näitä hetkiä, nuoren perheen muistoja. Muistot kuuluvat meihin ja ovat tärkeitä. Isäksi tulo on ollut miehellesi (ja myös minun miehelleni!) iso asia, ja tuo on yksi niistä syistä miksi miestä voi rakastaa!

Halveksuttavimpia ja mitättömimpiä ovat minun mittapuullani ne ihmiset jotka toteavat menneistä rakkauksistaan että ei se ollut mitään, se oli vahinko, tai että hukkaan menneitä vuosia ennen Sinua, nykyiseni. Paskaa. En ikinä huolisi ihmistä joka on haaskannut elämäänsä jossain en-nyt-tiedä-mitä-tämä-on-suhteessa. Omassa miehessäni yksi arvostettava asia on myös se, että hän on rakastanut eksäänsä oikeasti. Ja se rakkaus on sitten aikanaan mennyt pyllylleen ja loppunut, mutta totta se rakkaus on ollut eikä mitään pilipalijuttua. Todet ihmiset rakastaa todesti.

Vierailija
11/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin päässyt yli erosta, kun näyttää sinulle kuvia. Eikä ole katkera, kun ei ole repinyt niitä. Hyvä asia, että on avoin.

Vierailija
12/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi on oikeassa.

Mies joka haukkuu eksää, on katkera, tuhoaa kuvia, väittää, ettei koskaan ole rakastanut, ja toinen huijasi lapsenkin saamaan, on elävä varoitusmerkki, ja ehdoton ei mihinkään suhteeseen.

Vain mies, joka pystyy kypsästi näkemään entisen suhteen hyvät ja huonot puolet, ja myöntämään olleensa rakastunut (mies joka on suhteessa eikä ole rakastunut on ihan ehdoton ei) on minimivaatimus uusperheeseen, joka on muutenkin vaativa paketti.

Vierailija
13/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi suhtautua inhottavasti lapsen äitiin ja suhteeseen, josta lapsikin sai aikoinaan alkunsa. Etkö rakasta miehesi lasta? En voi ymmärtää tuollaista suhtautumista.

Vierailija
14/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen niin, että olen rakastunut ihmiseen joka on tässä tilanteessa elämässään nyt. Hän ei olisi tämä ilman menneisyyttään, johon kuuluu myös menneet rakkaudet ja koetut onnenhetket. Koen luottamuksen osoituksena ja rakkautena sen, että hän haluaa jakaa kanssani myös näitä hetkiä, nuoren perheen muistoja. Muistot kuuluvat meihin ja ovat tärkeitä. Isäksi tulo on ollut miehellesi (ja myös minun miehelleni!) iso asia, ja tuo on yksi niistä syistä miksi miestä voi rakastaa!

Halveksuttavimpia ja mitättömimpiä ovat minun mittapuullani ne ihmiset jotka toteavat menneistä rakkauksistaan että ei se ollut mitään, se oli vahinko, tai että hukkaan menneitä vuosia ennen Sinua, nykyiseni. Paskaa. En ikinä huolisi ihmistä joka on haaskannut elämäänsä jossain en-nyt-tiedä-mitä-tämä-on-suhteessa. Omassa miehessäni yksi arvostettava asia on myös se, että hän on rakastanut eksäänsä oikeasti. Ja se rakkaus on sitten aikanaan mennyt pyllylleen ja loppunut, mutta totta se rakkaus on ollut eikä mitään pilipalijuttua. Todet ihmiset rakastaa todesti.

Rakastuin sinuun.

Vierailija
15/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin sinuun. <3

Kiitos :D t.10

Vierailija
16/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi vain kiinnostavaa nähdä, millaisen naisen kanssa naimisissa on oltu. Miehellä on menneisyytensä, mitä sitten, niihän meillä kaikilla.

Vierailija
17/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 puhuu asiaa. Haluaistko miehen, joka ajautuu suhteisiin haalein tuntein ja siis sinäkin voisit olla yksi näistä no jaa-suhteista? Eikö ole hyvä, että hän oli rakastunut? Yrittänyt tosissaan perhe-elämää?

Vierailija
18/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Tiedän kyllä että hänellä on menneisyys, mutta en nyt välttämättä haluis nähdä mitään pusu ja hääkuvia heistä enkä mitään halailukuvia. Totesin vaan miehelleni että 'näytät niin rakastuneelta tuossa'. Mieheni ärsyyntyi kommentista kun inhoaa exäänsä nykyään.

Miehen näkeminen selvästi rakastuneena nykyisin inhoamansa ihmisen kanssa herättää ehkä epäilyksen, kestääkö uusikaan rakkaus?

Vierailija
19/19 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkeminen selvästi rakastuneena nykyisin inhoamansa ihmisen kanssa herättää ehkä epäilyksen, kestääkö uusikaan rakkaus?

Varmaan juurikin näin.

Mikä epäilys ei ole huono asia. Pelkkä rakkaus ei riitä, oli kuinka aito hyvänsä. On hyvä pohtia myös näitä puolia kun suhdetta rakennetaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän