Mitä tuo Huhtasaari naisena ja äitinä tietää? Aivan outo vaalimainos.
Tietää, että evoluutio ei ole totta ja Trump on huippu presidentti?
Kommentit (26)
Outo ilme tuossa kuvassa. Pelottaa, tuommoisen jotku haluaa presidentiksi. Huh, huh!
Äitinä ja naisena minä tiedän, että persut ovat ääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Äitinä ja naisena minä tiedän, että persut ovat ääliöitä.
Perustele.
Onhan tuo Laura ihan soiva peli, nam.
Harmi kun se uskoo raamattuhömppään, se taitaa olla meillä suurin erimielisyys.
gfhgfhf kirjoitti:
Onhan tuo Laura ihan soiva peli, nam.
Harmi kun se uskoo raamattuhömppään, se taitaa olla meillä suurin erimielisyys.
No onko se olennaista presidentin tehtävissä?
Lauralla on kuvassa taas tuo hymy jolla peittää omaa epävarmuuttaan ja tyhmyyttään. Olisi kamala olla oppilaana tuon tunnilla. Olen varma että lässyttää lapsille ja nuorille.
Ihan kamala mainos. Ja niin teennäinen spiikkaus, kun olla ja voi.
Huhtasaarta vastaan ei ole mitään, mutta mainos on surkea.
Persut rikkovat tekijänoikeuksia. Aika härskiä vetää suomi 100 teemalla Lauran vaaleja ja ilman lupia.
Vierailija kirjoitti:
Persut rikkovat tekijänoikeuksia. Aika härskiä vetää suomi 100 teemalla Lauran vaaleja ja ilman lupia.
Persut varastavat suomalaisilta, en ole yllättynyt.
Minua kiinnostaa lisäksi mihin se Suomi pitää viedä takaisin? Riittääkö ihan 1950-luku vai pitääkö taantua ihan reilusta tuonne 1800-luvulle että persut ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.laukaa.fi/files/images/suomifinland100-tunnus_valkoinen_rgb…
aika saman näköistä minusta...
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa lisäksi mihin se Suomi pitää viedä takaisin? Riittääkö ihan 1950-luku vai pitääkö taantua ihan reilusta tuonne 1800-luvulle että persut ovat tyytyväisiä.
Aikaan ennen itsenäisyyttä. Hihhulirajakit haluavat Putinin alamaisiksi.
Tajuatteko, että koska Lauralla on ne miesten äänet jotka haluaa niin yrittää kalastella naisiakin mukaan. Kyllä tuo varmaan yllättävän monelle naiselle luo ajatuksen , että niinistö ei tiedä naisista mitään
Vierailija kirjoitti:
Tietää miten lapsia tehdään ja mistä ne syntyy.
Käsittääkseni ei ole luomumenetelmällä tehdyt lapset hänellä. Ei niin että sillä väliä, mutta tuskin osaisi kuitenkaan niitä menetelmiä itse käyttää.
Mistä kyseisen mainoksen näkee? Googlaamalla "Huhtasaari vaalimainos" ei löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko, että koska Lauralla on ne miesten äänet jotka haluaa niin yrittää kalastella naisiakin mukaan. Kyllä tuo varmaan yllättävän monelle naiselle luo ajatuksen , että niinistö ei tiedä naisista mitään
Ei Lauralla ole todellakaan miesten ääniä. Yksikään mies ei äänestä Lauraa. Puhun siis miehistä, en persuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Lauralla ole todellakaan miesten ääniä. Yksikään mies ei äänestä Lauraa. Puhun siis miehistä, en persuista.
Eipä noita hommapoitsuja, palstapersuja ja kaikenmaailman rajakkeja oikein miehinä voi pitää, mutta toki Lauralla oma kannattajakuntansa siis on.
Tietää miten lapsia tehdään ja mistä ne syntyy.