Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut naiseen ja pyysin anteeksi flirttailuani - teinkö virheen?

Vierailija
04.01.2018 |

Pahoittelin myös sitä, että olen ihastunut häneen. Olen kuin sulaa vahaa aina hänet nähdessäni ja häpeän omaa käytöstäni senkin vuoksi. Teinkö itsestäni pellen? Menivätkö loputkin mahdollisuuksieni rippeet häneen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se epävarmuus ja anteeksipyyntely vähän ärsyttävää. Toinen joutuu rohkaista ja vakuutella että kiva kun flirttaat. Mutta riippuu naisestakin.

Vierailija
2/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se epävarmuus ja anteeksipyyntely vähän ärsyttävää. Toinen joutuu rohkaista ja vakuutella että kiva kun flirttaat. Mutta riippuu naisestakin.

Siis en mä oikeastaan edes tiedä, mitä hän ajattelee musta. Joskus aiemmin hän varmaankin suhtautui ihan myönteisesti. Mutta oon jotenkin vähän liiankin ihastunut häneen varmaankin sitten. :/ Ei siinä voi enää olla kovinkaan itsevarma tai cool, jos on liiankin heikkona johonkin übersöpöliiniin. Mulla on aiemminkin käynyt siten, että mokaan siinä vaiheessa, kun ihastun liikaa, kun en vain pysty enää pitämään mitään pokerinaamaa sen ihastukseni ollessa läsnä, vaan musta tulee punasteleva ja sähläävä tapaus.

Vierailija
4/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit.

Vierailija
5/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehen pitää uskaltaa sanoa naiselle, että hän on hänen mielessään jatkuvasti ja haluaa tätä. Jos ei uskalla, ei ole mies.

Vierailija
6/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tilannetta positiivisesti: ehkä hänellä on bisnesideana sirkus ja sopisit siihen pelleksi. Voitte sitten tavata vaikka joka päivä.

Vierailija
7/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Miehen pitää uskaltaa sanoa naiselle, että hän on hänen mielessään jatkuvasti ja haluaa tätä. Jos ei uskalla, ei ole mies.

Ap on itsekin nainen.

Vierailija
8/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten yhteen kommentoijaan, mua luullaan jokisin palstan trolliksi, mutta en ole sellainen. Kyselen vinkkejä elämäni traagisiin pulmiin ihan tosissani. Heti, jos joku alkaa huudella provoa, niin koko keskustelu tyrehtyy, enkä saa enää mitään näkökulmia/apuja ongelmaani.

Kysyin yhdestä aivan toisen elämänpiirin pulmasta pari päivää sitten ja niiden vastausten myötä tietyt arjen ongelmat korjaantuivat lähes täysin. Siitä vertaistuesta todellakin oli apua.

T. Ap (en mikään xxxx-hullu tai trolli, vaan ihan oikea ihminen murheineen)

Vierailija
9/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan saa mitään apua mistään, kun joku aina pilaa mun ketjuni provohuuteluillaan tai puhuu asian vierestä. Nuo tietyt ongelmat mietityttävät ihan aidosti, enkä voi livenä jutella niistä _kenellekään_. avoimesti aihepiirin kiusallisuuden ja herkkyyden vuoksi.

Niistä ketjuista, joissa on pureuduttu itse aiheeseen inhan oikeasti, on ollut suurta apua elämässäni. En käsitä, mitä se "ketjuntuhoaja" ajaa takaa. Ehkä hänellä itsellään on onnellinen ja tasapainoinen elämä ja rakkaudentäyteinen, vakaa ihmissuhde. Sellaisen on todella helppo huudella ja kiusata onnettomammin kortein siunattua lähimmäistään.

T. Ap

Vierailija
10/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on itsekin nainen.

Ap ei maininnut sellaista, eikä se ole edes kovin relevantti seikka tässä.

Vierailija
11/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on terapeuttihullu, niin mahdollisuutesi eivät menneet koska niitä ei ole koskaan ollutkaan, _heteron_  _terapeuttisi_ kanssa.

Vierailija
12/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan saa mitään apua mistään, kun joku aina pilaa mun ketjuni provohuuteluillaan tai puhuu asian vierestä. Nuo tietyt ongelmat mietityttävät ihan aidosti, enkä voi livenä jutella niistä _kenellekään_. avoimesti aihepiirin kiusallisuuden ja herkkyyden vuoksi.

Niistä ketjuista, joissa on pureuduttu itse aiheeseen inhan oikeasti, on ollut suurta apua elämässäni. En käsitä, mitä se "ketjuntuhoaja" ajaa takaa. Ehkä hänellä itsellään on onnellinen ja tasapainoinen elämä ja rakkaudentäyteinen, vakaa ihmissuhde. Sellaisen on todella helppo huudella ja kiusata onnettomammin kortein siunattua lähimmäistään.

T. Ap

Uber-söpöliinin?!?!? Huutonaurua! Ei kukaan mies ilmaise ketään noin! Ehkä homot korkeintaan.

Vierailija
13/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Uber-söpöliinin?!?!? Huutonaurua! Ei kukaan mies ilmaise ketään noin! Ehkä homot korkeintaan.

Ehkä sitten niin. Mutta hän on sellainen. Olen vain rehellinen. :)

Vierailija
14/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on terapeuttihullu, niin mahdollisuutesi eivät menneet koska niitä ei ole koskaan ollutkaan, _heteron_  _terapeuttisi_ kanssa.

Ap tässä moi. Kysyin ongelmastani, jonka kuvasin aloituksessani. En tiedä, mitä tarkoitat. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme