Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieltymykset

Vierailija
03.01.2018 |

Olen aika avoin seksin suhteen, kaipaan vaihtelua ja uusia kokemuksia. Periaatteeessa kaikki käy, pl eriteleikit. Mistä löytyy samanhenkisiä naisia, ja miten voin esim deittiprofiilissa kertoa tätä ilman että vaikutan kiimaiselta pervolta? Nettitreffeissähän ei saa ollenkaan puhua seksistä, kuulemma.

Viimeiset 2 on ollut erittäin estoisia, mun nkökulmasta katsottuna. Ei siinä mitään, ollaan kaikki erilaisia, mutta seksi on sen verran tärkeä asia mulle, että haluaisin löytää jonkun yhtä avoimen vastakappaleen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku deittipalsta pervoille? Onhan niitä, käsittääksenk tinderissäkin valtaosa etsii vain villejä sekiseikkailuita, sinne vaan sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettitreffailussa toi on vaikee ottaa esille, ellet sitten tahallaan tee omaa ilmoa jossa kuvailet asioita ja vastausprosenssi on 0,001%

Itse olen aikoinaan nettitreffailuissa 2 tai 3 treffeillä ottanut varovaisesti seksin esille ja tulkinnut vastareaktiot, kiinnostaako häntä jutella asiasta ylipäätänsä.

Vierailija
4/4 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä seksipuheita kannata treffeillä esille ottaa, tulee vaan isoja pettymyksiä. Edellä mainitussa Tinderissä esim on nämä seksisurffailijat oma lukunsa ja kertovat profiilitekstissään etsivätkö kimppaa vai alistajaa vai alistettavaa jne. Laitat vaan omat hakukohteesi siihen lyhyesti, voisin kuvitella että samalla asialla oleviin tulee törmättyä eikä tule mitään virhetulkintoja ja/tai kiusallisia ensitreffejä kenellekään.