Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutin Helsingistä landelle ja tämä on paras paikka ikinä!

Vierailija
03.01.2018 |

Olen koko elämäni asunut kaupungeissa. Muutin töiden perässä Helsinkiin enkä osannut edes kuvitella mitä se olisi. Täällä saa olla, ketään ei kiinnosta. Ei ole lähimmäisistä välittämistä, Koska kukaan ei tunne sinua. Kaikki palvelut vieressä ja julkiset kulkuyhteydet toki kyllä toimivat yleensä hyvin. Koin olevani kuin vanki tai koe-eläin. Muutin maalle.

Tämä on paras paikka ikinä enkä enää koskaan muuta täältä pois!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman siirron tein minä 5 vuotta sitten, ja maallemuutto on kyllä tehnyt mulle hyvää.

Vierailija
2/3 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan asunut Helsingissä (käynyt olen varmaan yli sata kertaa), mutta voin kuvitella tuon. Itse haluan pois täältä Oulusta, halusin jopa jo silloin kun täällä oli vielä Stocka ja Akateeminen (=cityn tunnusmerkit) eikä keskustassa ollut remontteja. Ahdistaa tämä ilmapiiri: kaikilla on kamala kiire, mölyäviä teinejä, nistejä ja feissareita joka nurkalla. 

Kunhan ollaan miehen kanssa saatu aspiin säästettyä tarpeeksi, niin muutetaan maalle tai kauas keskustasta. Olen itse Oulun kehyskunnasta kotoisin, ja aikanaan vannoin että en ikinä, v-ttu ikinä palaa sinne korpeen takaisin, mutta Oulussa ja muissa kaupungeissa asuminen ja matkustelu avasi silmät. Rauha on parasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehä kolmosen ulkopuolella se elämä vasta alkaa ;: