Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtavaa Suomi ! 96 000 ei kannata aktiivimallia

Vierailija
03.01.2018 |

100 000 paukkuu kohta ! Kansa tietää , että tämä hallitus jatkuvasti ottaa köyhiltä ja antaa rikkaille ja nyt vihdoin tuli vastaiku

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan nyt kunhan kömpivät talviunilta ensi kuussa. Parisataa tuhatta allekirjoitusta voisi tietenkin olla kiva ylläri, että jaksaisivat muistaa että vaalitkin ovat joskus vielä tulossa.

Vierailija
22/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittiä kiinnostaa vasta kun ensimmäinen varuskunta tai poliisivarikko on kansan hallussa.

Valitettavasti tuo on kautta historian aina ollut ainoa tie muutokseen.

En toki kiihota ketään kapinaan (eliitti on määritellyt sen rikolliseksi) mutta kehotan tiedostamaan tämän maailman realiteetit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön ja vastustan aktiivimallia. En kuitenkaan voi allekirjoittaa tuota kansalaisaloitetta, koska minulla ei ole verkkopankkitunnuksia. Työssäkäyvä siskoni, jolla on verkkopankkitunnukset ei puolestaan halua tuota allekirjoittaa, vaikka sitä pyysin kun kansalaisaloite on jo ylittänyt eduskuntakäsittelyn vaatiman rajan.

Vierailija
24/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkäaikaistyötön ja vastustan aktiivimallia. En kuitenkaan voi allekirjoittaa tuota kansalaisaloitetta, koska minulla ei ole verkkopankkitunnuksia. Työssäkäyvä siskoni, jolla on verkkopankkitunnukset ei puolestaan halua tuota allekirjoittaa, vaikka sitä pyysin kun kansalaisaloite on jo ylittänyt eduskuntakäsittelyn vaatiman rajan.

Tämäkin kirjoitus puhuu aktiivimallin puolesta. Miksi sinulla ei ole pankkitunnuksia? Miksi jonkun muun pitäisi hoitaa jopa mielenosoittaminen sinun puolestasi?

Miksi ihmeessä yhteiskunnalla ei ole oikeutta vaatia yhtään mitään yritystä näiltä, jotka kuitenkin ottavat yhteiskunnan rahat vastaan?

Vierailija
25/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoituksia tulee tasaiseen tahtiin. Kansanedustajat palaavat lomilta helmikuussa, niin että ei tarvitse kuin vilkaista tuota kuvaajaa nähdäkseen missä se huitelee silloin. Hankaluuksia tiedossa lain puolesta äänestäneille. 

Vierailija
26/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siulla ei ole verkkotunnuksia voi allekrjoittaa paperilomakkeen.

Vierailija
27/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sellainen passiivi-malli ehdotus pystyyn! Sellainen, että ei tartte tehdä mitään. Senkus nukutte, syötte ja paskannatte kotona niinkuin pienet porsaat. Jo alkaa kansantalous voida hyvin. Näin voimme jatkossa kaikki vielä paremmin.

Olen kohta sitä mieltä, että ehdotan kansanedustajaystävälleni seuraavaa;

työttömyysturva on lainaa, se maksetaan takaisin kun paluu tulee työelämään. Jo alkaa pikku porsaan saparo heilua kohti uusia haasteita.

Vierailija
28/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin kirjoitus puhuu aktiivimallin puolesta. Miksi sinulla ei ole pankkitunnuksia? Miksi jonkun muun pitäisi hoitaa jopa mielenosoittaminen sinun puolestasi?

Miksi ihmeessä yhteiskunnalla ei ole oikeutta vaatia yhtään mitään yritystä näiltä, jotka kuitenkin ottavat yhteiskunnan rahat vastaan?

Pankki ei koskaan ole tarjonnut minulle verkkopankkitunnuksia. Ilmeisesti päätti joskus vuosia sitten, että minä en niitä jostain syystä saa. Luottotiedot minulla on aina ollut kunnossa. Olen pärjännyt ihan hyvin noita ilmankin. Lisäksi verkkopankkitunnuksiin liittyy myös paljon riskejä eli että sählään noiden kanssa jotenkin, joten niiden hankkiminen on pelottanutkin ja olen pitänyt turvallisempana olla ilman niitä. Ja siis oikeasti jos minulla olisi verkkopankkitunnukset niin olisin tuon allekirjoittanut senkin uhalla, että tietojani olisi päätynyt ties minne.

Vierailija
29/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankki ei koskaan ole tarjonnut minulle verkkopankkitunnuksia. Ilmeisesti päätti joskus vuosia sitten, että minä en niitä jostain syystä saa. Luottotiedot minulla on aina ollut kunnossa. Olen pärjännyt ihan hyvin noita ilmankin. Lisäksi verkkopankkitunnuksiin liittyy myös paljon riskejä eli että sählään noiden kanssa jotenkin, joten niiden hankkiminen on pelottanutkin ja olen pitänyt turvallisempana olla ilman niitä. Ja siis oikeasti jos minulla olisi verkkopankkitunnukset niin olisin tuon allekirjoittanut senkin uhalla, että tietojani olisi päätynyt ties minne.

Pankki ei tarjoa tunnuksia, mutta kyllä kaikki ne saavat. Niitä tarvitaan nykyään moniin ihan perusjuttuihin.

Mitään riskejä niissä ei ole, kun säilytät asiat järkevästi, ja käytät niitä vain virallisissa yhteyksissä.

Vierailija
30/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4.9 miljoonaa taas kannattaa niinkuin minäkin mee töihin

Ei ole  edes noin paljon äänestys/työikäsiä.

Vierailija
31/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on 5,495 miljoonaa ihmistä. 

Näin ollen voimme pätevästi päätellä, että 5,4 miljoonaa ihmistä kannattaa aktiivimallia. :D

Ei ole noin paljon äänestysikäisiä suomalaisia.

Vai kysytkö 3kk vauvalta mitä se kannattaa?

Vierailija
32/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa sellainen passiivi-malli ehdotus pystyyn! Sellainen, että ei tartte tehdä mitään. Senkus nukutte, syötte ja paskannatte kotona niinkuin pienet porsaat. Jo alkaa kansantalous voida hyvin. Näin voimme jatkossa kaikki vielä paremmin.

Olen kohta sitä mieltä, että ehdotan kansanedustajaystävälleni seuraavaa;

työttömyysturva on lainaa, se maksetaan takaisin kun paluu tulee työelämään. Jo alkaa pikku porsaan saparo heilua kohti uusia haasteita.

Sehän se vasta kannustaisikin töihin jos yhtään pidempään olis työttömänä, että saa ensin maksaa niitä saatuja korvauksia pois. Ja pienipalkkaset työt varsinkin.

Vierailija
33/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankki ei tarjonnut...ihan oikeasti nyt? Pitääkö kaikkea erikseen tarjota? Eikö itse osata pyytää?

Voi jumalauta. Sama asenne siis varmaan työnhaussakin. Jos ei sopivaa työpaikkaa tarjota, niin sitten sitä ei ole mahdollista saada.

Velliperseily on lähtenyt täysin käsistä.

Vierailija
34/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on 5,495 miljoonaa ihmistä. 

Näin ollen voimme pätevästi päätellä, että 5,4 miljoonaa ihmistä kannattaa aktiivimallia. :D

Ei ole noin paljon äänestysikäisiä suomalaisia.

Vai kysytkö 3kk vauvalta mitä se kannattaa?

Tämä oli varmaan omasta mielestäsi ihan helvetin fiksu kommentti?

Vierailija
35/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä nyt listattuna kaikki Suomen työttömät ja heidän läheisensä? On siis kovasti aktivoiduttu.

Vierailija
36/36 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö miljoonaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi