Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö suhteeseen, jos kumppanisi ei pitäisi sinua enää viehättävänä lihomisen takia?

Vierailija
03.01.2018 |

Aina, kun joku kertoo palstalla harkitsevansa eroa, koska puoliso on lihonut tosi paljon, se herättää paljon vastalauseita.

Mutta kuinka moni teistä vastalauseiden esittäjistä, olitte sitten itse lihavia tai ette, haluaisi olla suhteessa, jossa toinen ei pitäisi teitä fyysisesti viehättävänä? Ihanko oikeasti teille olisi okei jatkaa suhdetta, jossa toinen ei katso teitä himoiten vaan surullisena, jopa inhoten?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin kumppanille yökötys ja enkä häntä viehättäisi, niin tekisin asialle jotain. En itsekään hyvällä katsoisi jos kumppani muuttuisi epähaluttavaksi. Kun seksi loppuu, niin se on lopun alkua ja väistämätön ero edessä.

Vierailija
2/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olisin kumppanille yökötys ja enkä häntä viehättäisi, niin tekisin asialle jotain. En itsekään hyvällä katsoisi jos kumppani muuttuisi epähaluttavaksi. Kun seksi loppuu, niin se on lopun alkua ja väistämätön ero edessä.

Laihtumiseen voi mennä helposti pari vuotta. Kuinka monta kuukautta sinua olisi OK inhota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mutta laittadin itseni molempien vuoksi takaisin kuntoon

Vierailija
4/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihtumiseen voi mennä helposti pari vuotta. Kuinka monta kuukautta sinua olisi OK inhota?

No ei se lihominenkaan tapahdu parissa kuukaudessa, että on siinä varmasti ollut aikaa tehdä asialle jotain jo paljon aikaisemminkin. Kannattais varmaan pitää itsestään huolta, ettei puoliso ala inhota.

Vierailija
5/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi muuttua epähaluttavaksi monesta muustakin syystä. Hän voi menettää kaikki hiuksensa, saada jonkun ihosairauden, häneltä voidaan joutua poistamaan rinta, hän voi loukkaantua tulipalossa tai onnettomuudessa, mies voi menettää erektiokyvyn... On lukemattomia muitakin asioita kuin lihominen, jotka vaikuttavat ulkonäköön ja haluttavuuteen. Silti täällä jauhetaan vain siitä.

Vierailija
6/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi muuttua epähaluttavaksi monesta muustakin syystä. Hän voi menettää kaikki hiuksensa, saada jonkun ihosairauden, häneltä voidaan joutua poistamaan rinta, hän voi loukkaantua tulipalossa tai onnettomuudessa, mies voi menettää erektiokyvyn... On lukemattomia muitakin asioita kuin lihominen, jotka vaikuttavat ulkonäköön ja haluttavuuteen. Silti täällä jauhetaan vain siitä.

Keksitkö, mikä erottaa lihomisen noista muista mainitsemistasi asioista?

Vierailija
7/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin. Saisin vain lisäpontta laihtumiseen.

Vierailija
8/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitkö, mikä erottaa lihomisen noista muista mainitsemistasi asioista?

En, en keksi. Elämänkumppani joko on fyysisesti haluttava tai ei ole haluttava, se on aivan sama ovatko esimerkiksi hiukset lähteneet sairauden takia tai onko hän ajanut ne pois. Jos kalju on toisen mielestä epähaluttava, se on epähaluttava kummassakin tapauksessa.

Miksi toisten ihmisten lihavuus on sinulle ihan jatkuva ongelma?

Vierailija
9/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta tiedän että vuodessa saa jo kummasti aikaiseksi. Mä tiputin jokunen vuosi sitten 15 kiloa vuodessa, piti muuttaa ruokavaliota (kaikki välipalat pois) ja lisätä liikuntaa. Kyllä mä jaksan katsoa vaikka kaksi vuotta, pääasia että yritetään ja hienoa yhdessä harrastaa, tulee bonuksena yhteistä aikaa ja tekemistä. En kadu sekuntiakaan, naiseni ansaitsi parempaa ja ei ole aikomustakaan enää vanhoihin mittoihin palata.

Vierailija
10/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä, kiertoon vaan tai avoin suhde.

Vierailija
11/11 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisen asian voi sanoa toiselle? Mulla on tyylikäs ja ihananluontoinen mies, joka ei taida olla edes ylipainoinen, mutta kaikki rasva kertyy mahaan ja rintaan. Mua ällöttää ja lisäksi ahdistaa myös se oma ajatus toisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan