Toimiiko op verkkopankki?
Mulla ei toiminu eilen ja tänään auttamattoman hidas!! Vino pino olis laskuja maksettavana enkä saa pankkia auki, mitä teen???
Kommentit (7)
Niin varmaan helpottais, tykkään vaan tietää paperilla kun laskut tulee... osa E-laskuoatakin kai pitää kuitenkin hyväksyä? Sitäkään ei verkkopankissa tänään, eikä eilenkään, voinut tehdä!€
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan helpottais, tykkään vaan tietää paperilla kun laskut tulee... osa E-laskuoatakin kai pitää kuitenkin hyväksyä? Sitäkään ei verkkopankissa tänään, eikä eilenkään, voinut tehdä!€
Joo pitää ne hyväksyä, mutta sen voi tehdä heti kun ne tulee, niin ei ole sitten niin päivästä kiinni toimiiko verkkopankki juuri silloin.
E-laskut on ihan huippua! Mä oon niin laiska, voisi jäädä laskut maksamatta.
Voihan e-laskut tarkastaa samalla tavalla kuin paperisetkin, samat asiathan niissä on.
Ihan normaalisti toimi eilen ja tänään. Ihan kätevä se e-lasku on. Niistä tulee aina ilmoitus ja ne pitää erikseen hyväksyä. Itse olen valinnut tälläisen tavan.
Ei niitä aina tarvitse hyväksyä..
Ennen samasta paikasta tullet jo aiemmin hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei toiminu eilen ja tänään auttamattoman hidas!! Vino pino olis laskuja maksettavana enkä saa pankkia auki, mitä teen???
Haha, mulla toimi normaalisti.
Mulla ainakin toimii ihan normaalisti.
Suosittelen e-laskuihin siirtymistä, helpottaa elämää!