Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joko parveke on " kesäkunnossa" ?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tilaa on 18m2 ja tyhjennän kokonaan. Imuroin ja kaadan mäntysuopavesiseosta ja jynssään varrellisella harjalla. Huuhtelen ja sama uudelleen. Pyyhin ikkunalaudat ja pesen lasitukset (on siis lasitettu parveke), ostetaan puulaatat ainakin sille puolen lattiaa missä oleillaan ja on lasipöytä+rottinkiset 2 hengen sohva ja 2 tuolia.
Ja keskikohtaan kattoa killumaan kukka-amppeli.