Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko totuus humalaisen suusta?

Vierailija
02.01.2018 |

Kun esimerkiksi kritisoi tai haukkuu toista, onko asia ollut mielessä, mutta ei ole kehdannut sanoa ääneen? Selvinpäin on eri mieltä, kun kysyin laukomastaan törkeästä asiasta..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti humalaisen oma mieli paljastuu, mutta että se olisi totuus, eipä näin.

Sekaisin oleva ihminen laukoo mitä vain mielen hämäristä.

Mutta jos kiltti ihminen muuttuu agressiiviseksi kertoo se minusta kätketystä vihamielisyydestä.

Vierailija
2/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lasten ja humalaisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selvinpäin on kiltti ja kohtelias mutta kännissä vittumainen, onko nämä känniajatukset niitä todellisia? 

Vierailija
4/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako humalapuheiden takia erota? 

Vierailija
5/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako humalapuheiden takia erota? 

Jos ne alkavat toistumaan jatkuvasti niin kannnattaa.

Vierailija
6/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä henkilö joka lateli ilkeyksiä väittää, että niissä ei ollut mitään perää. 

Vierailija
7/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi heikentää estoja ja siten lisää "totuudentorvimaisuutta", mutta toisaalta se vääristää havaintojen tulkitsemista (ja joskus havainnointiakin), voimistaa tunteita ja tekee monen epäluuloiseksi ja korostuneen itsekeskeiseksi.

Alkoholi saa monet myös liioittelemaan, joka on yhdenlaista epärehellisyyttä.

Tuo on kyllä hyvä neuvo, että jos toinen aina humalassa ollessaan töräyttelee tietynsuuntaisia ajatuksia, niin ehkä siinä tapauksessa ne kannattaa ottaa vakavammin, vaikka hän selvinpäin ollessaan katuisikin niitä.

Vierailija
8/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan!

Itse olen ladellut humalassa eräälle ihmiselle mielipiteitä jousta olen oikeasti aivan päinvastaista mieltä. En ymmärrä miten mulle on tullut mieleenkään - edes kännissä- väittää muuta.

Vierailija
9/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Humalaisten puheet kannattaa ohittaa sen enempää huomiotta.

Vierailija
10/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee humalassa ainakin väritettyjä tarinoita. Saatan esim. miehelleni kertoa vakavissani, että veljeni on adoptoitu. Uskon sen silloin itsekkin, vaikka se on täyttä hölynpölyä. Kaikkea en ole kehdannut edes oikaista, koska minustahan tulisi valehtelija.....

Vierailija
11/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun esimerkiksi kritisoi tai haukkuu toista, onko asia ollut mielessä, mutta ei ole kehdannut sanoa ääneen? Selvinpäin on eri mieltä, kun kysyin laukomastaan törkeästä asiasta..

Ei se mikään totuus ole vaan mielipide.Känniääliön mielipide.Arvo  nolla.Menikö perille?

Vierailija
12/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä karmea känni ja kommentoi kyseistä henkilöä. Pyydä, että joku nauhoittaa kommenttisi. 

Vierailija
13/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin keksin kännissä aivan pöljiä juttuja. Puhun siis täyttä paskaa.

Vierailija
14/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei humalaisen puheiden takia tarvi erota mutta jos joku juo toistuvasti itsensä humalaan niin sitten eroisin koska alkoholiongelma.Juoko kyseinen ihminen aina rähinäviinaa?

Vierailija
15/18 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks jätti tai väitti jättäneensä mut kännipuheiden takia 😢

Vierailija
16/18 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin keksin kännissä aivan pöljiä juttuja. Puhun siis täyttä paskaa.

Sama juttu että mihinkään mitä kännissä sanon ei kannata uskoa. Kavereilta olen kuullut että olen siitä paha kun osaan olla ihmeen vakuuttava vaikka tietävät että puhun täyttä paashaa.

Vierailija
17/18 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on aina vastuussa teoistaan ja puheistaan ja mm humalatila ei ole lieventävä asia.

Humala poistaa estoja, joten se ihmisen todellinen mieli tulee esiin. Kuten on sanottu, että lapsen ja humalaisen suusta kuulee totuuden.

Vierailija
18/18 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ne todelliset ajatukset tulee ilmi kun estot vähenee. Paljon myös padottua vihaa puretaan. Se on vähän fifty-sixty kummasta on enemmän kysymys, sekoitus molempia usein. Tarinointi ja liioitteluhan on taas sitä että kaipaa huomiota.

Itse olin nuorena ihan alkoholisoitumisen partaalla ja silloiselle poikaystävälle sanoin aina kännissä että haluan erota. Niin todella halusinkin, mutta en uskaltanut olla yksin ja sitten krapuloissani aina selittelin että se oli kännipuhetta vaan. Uskalsin sitten lopulta erota ja itsenäistyä, hyvä tuolle pojallekin koska hänellä oli omat ongelmansa ja olisi varmaan roikkunut meikäläisessä loputtomiin ellen olisi pistänyt poikki.