Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua vaan mietityttää se, että miksi siinä Sinkkuelämäässä oli niiin kamalaa kun se venäläinen

Vierailija
02.01.2018 |

taiteilija työskenteli ja hänellä ei ollut aikaa Carrien ja kumppaneiden viihdyttämiseen, kun nämä ilmaantuivat yllättäen tämän venäläisen työpaikan tai jonkun vastaavan ovelle? Eikö ole ihan normaalia, että jos on joku työ kesken, niin ei siinä nyt kerkeä viihdyttelemään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Varmaan siksi, koska Carrie oli itsekäs ja huomionkipeä ja halusi koko maailman pyörivän ympärillään. 

Vierailija
2/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sekään ollut kamalaa kun hän löi Carrieta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin närkästyttäisi jos olisi just inspis ja jotkut keskeyttäisi että minä, minä, minä. Milloin tämä taiteilija sitten työskentelisi? Kun Carrie suo?

Vierailija
4/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin oli ihan kamalaa kun olivat joillain yhteisillallisilla ja tämä venäläinen ei tiennyt sitä jotain amerikkalaista laulajaa, oliko se Billy Joel tai joku. Ihan kamalaa, kyllä koko maailman pitäisi tietää ja tykätä samoista asioista kuin amerikkalaiset.

Vierailija
5/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sekin oli ihan kamalaa kun olivat joillain yhteisillallisilla ja tämä venäläinen ei tiennyt sitä jotain amerikkalaista laulajaa, oliko se Billy Joel tai joku. Ihan kamalaa, kyllä koko maailman pitäisi tietää ja tykätä samoista asioista kuin amerikkalaiset.

Jep. Minä joskus ajattelin, että kylläpäs tuo Petrovsky on itsekäs ja kamala tyyppi. Uusintoja katsoessani olen kuitenkin huomannut, ettei se ollut yleisesti ottaen sen pahempi kuin muutkaan sarjan hahmot. Petrovsky eli työlleen ja teki mitä halusi, mikä on kai jonkinmoista itsekkyyttä, mutta Carrie oli ihan yhtä itsekäs, vieläpä hyvin huomiohakuisella ja lapsekkaalla tavalla. Ja pakottiko Petrovsky muka Carrien muuttamaan Pariisiin? Ehkä jossain määrin päätti asian Carrien puolesta mutta tuskin pakotti. Kyllähän Carrie tiesi, että Petrovskyllä on näyttely tiedossa ja kiireitä. Olisi Carrien pitänyt tajuta, ettei venäläinen ehdi koko ajan viettää aikaa hänen kanssaan. No, se oli kyllä ikävää Carrieta kohtaan, kun hän missasi omat juhlansa. 

Olihan se Petrovsky vähän snobikin, mutta niinhän Carriekin oli kavereineen. Uusintoja katsoessa minulle tuli tunne siitä, että Petrovskyn hahmon tarkoitus oli alleviivata sitä, että kaikki New Yorkin ulkopuolelta tuleva on paskaa. New York oli ihana, Pariisi oli paska. Petrovsky oli paha, Kiho taas ihana. 

Sama teemahan esiintyi muissakin jaksoissa: esimerkiksi Carrie antoi pakit sille laivastosotilaalle, joka kehtasi sanoa jotain negatiivista New Yorkista. 

Vierailija
6/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se ei ollut outoa ettei Petrovsky halunnut juuri silloin tavata niitä Carrien kavereita, mutta se taas oli että joku tuo kaikki kaverit miesystävän kämpille vaikka ties että sillä on töitä. Aika itsekästä :D

Vierailija
7/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Petrovsky-juttu oli niin alleviivattua, että ihan silmiin sattui. Se lyönti oli kaiken huippu, oikein rautalangasta väännetty, että kai te kaikki katsojat nyt tajuatte, mikä kusipää tää venäläinen oikein olikaan.

Tykkäsin Sinkkuelämäästä paljonkin, mutta vihasin sekä ihan ensimmäistä että vihoviimeistä jaksoa.

Vierailija
8/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Petrovsky-juttu oli niin alleviivattua, että ihan silmiin sattui. Se lyönti oli kaiken huippu, oikein rautalangasta väännetty, että kai te kaikki katsojat nyt tajuatte, mikä kusipää tää venäläinen oikein olikaan.

Tykkäsin Sinkkuelämäästä paljonkin, mutta vihasin sekä ihan ensimmäistä että vihoviimeistä jaksoa.

Petrovskyn demonisointi oli kyllä alleviivattua ja perseestä. 

Viimeiset jaksot olivat muuten hienoja, kuvallisesti ja tunnelmaltaan. 

Vierailija
9/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se ei ollut outoa ettei Petrovsky halunnut juuri silloin tavata niitä Carrien kavereita, mutta se taas oli että joku tuo kaikki kaverit miesystävän kämpille vaikka ties että sillä on töitä. Aika itsekästä :D

Joo, Carrie raahasi kaverinsa Petrovskyn luo, vieläpä keskellä yötä ja jurrissa.

Vierailija
10/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, "piilotettua" propagandaa oikeastaan, venäläiset ovat kamalia ja Pariisi on ihan koiranpaskassa.

Vierailija
11/11 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, "piilotettua" propagandaa oikeastaan, venäläiset ovat kamalia ja Pariisi on ihan koiranpaskassa.

Ja jotkut tyhmät katsojat eivät kyseenalaista ollenkaan tai katso kriittisesti. Se tässä on kamalaa, että oikeasti on ihmisiä jotka perustavat käsityksensä siihen mitä näkevät tv:stä ynnä vastaavaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan