Antaisitko miehesi hieroa muiden naisten hartioita?
Jos esim. Ystävä pariskunnan naisella on hartiat tosi jumissa ja miehensä ei pystyisi käsivamman takia hieromaan. Sitten miehesi alkaisi hietomaan tämän naisen hartioita, niskaa ja selkää. Olisko se teille ok? Jos kysymyksessä olisi pelkkä toisen kivun lievittäminen.
Kommentit (19)
Jos ei hiero mun hartioita ei tarvitse hieroa muidenkaan. Periaatekysymys, ei mustasukkaisuutta
On ok, jos miehellä olisi tapana hieroa minuakin. Ei ikinä ok, jos ei minuakin hieroisi.
Tottakai saa hieroa, tisseihin ei saa koskea muuta kuin vahingossa
Ihan ok mutta jotkut naiset alkavat sitten voihkia seksiäänillä niin siinä loppuu mun ymmärrys.
Rippuu siitä seisooko sillä kun se hieroo naista.
Kavereitaan saa hieroa tai sukulaisiaan. Mutta vähän outoa olisi jos jotain ihan tuntematonta naista hieroisi.
Ei liity ihan kysymykseen mutta miksi hieronta loppuu parisuhteessa? Treffeillä kyllä hierotaan ja sitten tulee stoppi.
Eli miksi miehet siirtyvät hieromaan muita?
Mikä jottei, meillä duunissa hieromme aina välillä työkaverin hartioita ja niskaa. Eroottisella ja fysioterapeuttisella kosketuksella on valtava ero ja jokainen tunnistaa sen kyllä.
Joutuisiko hierojamies ammatiltaan vaihtamaan ammattiaan av- mammojen takia? Voi tsiiiisus! XDD
Ei olisi. Minä voisin tehdä sen, jos hierottavan puoliso ei pysty sitä tekemään. En näe tarvetta miehelleni hieroa kuin minun hartioitani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä jottei, meillä duunissa hieromme aina välillä työkaverin hartioita ja niskaa. Eroottisella ja fysioterapeuttisella kosketuksella on valtava ero ja jokainen tunnistaa sen kyllä.
Mikä näiden ero itseasiassa on?Onko eroottinen viipyilevämpää?
Sitä varten on laillistetut hierojat.
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten on laillistetut hierojat.
Mies ei varmaan saa mennä auttamaan pikkuremonteissa, koska niitä varten on laillistetut huoltomiehet?
Pennarillako se niitä hartioita hieroo?
Ois ok