Onko teillä ollut sellaisia miehiä jotka ovat sallineet sheivaamattomuutta?
Alapäässä, kainaloissa tai säärissä? Vai ovatko kaikki jollain tapaa vaatineet, halunneet, vihjanneet?
Kommentit (23)
Olen ollut sellaisen kanssa naimisissa yli 30 vuotta. Eipä tuo sheivaile itsekään.
En kysy mieheltä lupaa. Jos ei karvat kelpaa niin mies vaihtoon. En ajatellut ajella karvoja 60v mummona vain koska mies käskee.
Yksikään mies jonka kanssa olen seurustellut ei ole VAATINUT tai edes vihjannut, että karvat pitäisi ajella, ja vain yksi on ylipäätään kommentoinut karvoitusta mitenkään. Sääret ja kainalot tosin ajelenkin, mutta epäilen suuresti, että näitä posliinia vaativia miehiä on enemmistö vain AV-palstalla.
En ikinä voisi olla sellaisen naisen kanssa, joka ei edes sheivaamaan suostuisi. Kyllä parisuhteessa pitää osata edes vähän miellyttää kumppaniaan ja tehdä kompromisseja.
Minulle ei ole merkitystä minkälainen karvoitus tapailemallani naisella on. Sheivatkoon jos haluaa, olkoon karvaturri partaveikko jos haluaa.
Mutta en ikimaailmassa tapailisi naista joka pohtii (ja muiltakin kyselee) että "pitääköhän mun nyt sheivata mun miestäni varten vai ei".
Yksikään eksistä ei ole vaatinut karvojen ajelemista. : O
Poistan kainalokarvat.
Vatipää exäni vaati kyllä ajelemaan ja siistimään, vaati kyllä meikkaamaan, vaikka ”ei tuosta naamasta saa enää kunnollista meikilläkään”.
Enää en alennu, saa mies tyytyä siihen mitä muistan ja ehdin, eikä ole kertaakaan valittanut. Suuseksi kyllä loppui toviksi, kun annoin kasvaa hieman enemmän, eli ihan oma etu edellä siistin alapäänikin. :D
Ihan jokaikinen mies mitä mulla on ollut, on sallinut sheivaamattomuuden. Eipä silti, minä tuskin sellaisen miehen kanssa viitsisin ollakaan, joka ei moista sallisi. Tämä ei ole asia, josta minä otan mitään määräyksiä tai komentoja vastaan.
N45
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies jonka kanssa olen seurustellut ei ole VAATINUT tai edes vihjannut, että karvat pitäisi ajella, ja vain yksi on ylipäätään kommentoinut karvoitusta mitenkään. Sääret ja kainalot tosin ajelenkin, mutta epäilen suuresti, että näitä posliinia vaativia miehiä on enemmistö vain AV-palstalla.
Kirjoitit ajatukseni. Ja olen lähemmäs 40v, että jokunen ex löytyy teini-iästä asti. Kuka edes puuttuu toisen karvoihin?? En minäkään miehelle kommentoi omistaan. Jessus. Kaikkea sitä kuulee.
Niin ja siis henk. koht olen posliini. Koska haluan, en siksi että joku käskee.
-13
Kainalot olen sheivannut teinistä lähtien automaattisesti, muut paikat siistin vaihtelevasti. Ei miehet ole vaatineet karvattomuutta. Nykyinen mieheni tykkää antaa suuseksiä ja ehdottelee välillä että ajaisin posliiniksi mutta en silti tee sitä kuin ehkä kerran kahdessa vuodessa.. Olen herkkäihoinen ja posliini kutisee ja tuntuu jotenkin kylmältä joten teen tässä ihan niin kuin itseltäni tuntuu hyvältä.
Kukaan miehistä ei ole vaatinut eikä valittanut. Kainalot ajelen oman mukavuuden vuoksi, mutta muut karvat saavat rehottaa. Tosiaan, harva mieskään ajelee omiaan, joten suun voi pitää supussa.
Mies on mulle monesti sanonunut, että kelpaan hänelle karvoilla tai ilman, ihan sama. Itselläni on henkilökohtaisia mieltymyksiä ja tottumuksia karvoitukseni suhteen, mies ei ole näihin mieltymyksiin puuttunut koskaan mitenkään.
Jotenkin tuntuu kauhean absurdilta ajatus, että kahden tasavertaisen aikuisen parisuhteessa ihmiskehon karvoitus olisi joku ongelma jollekulle. Parisuhteen mittakaavassa karvoitus on aivan mitätön pikkuasia, ja ongelmat syntyvät suhteessa joistain paljon merkittävämmistä asioista.
Aika usein pepunalue jää naisilta sheivaamatta ja se on epämiellyttävää M43
Vierailija kirjoitti:
Aika usein pepunalue jää naisilta sheivaamatta ja se on epämiellyttävää M43
Hopeanaali bongattu.
Sääret saa olla jos karva on ohutta ja vaaleaa, varsinkin talvella ei niin väliä. Alapäätä on mukava vähän siistiä, mutta en vaadi karvattomuutta. Kolmio on oikeastaan aika kiva. Kainalot täytyy ajella. Sille ei vaan voi mitään, että karvaiset kainalot inhottaa.