Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä hitosta tietää, oko ero oikea ratkaisu?

Vierailija
02.01.2018 |

Oon pyöritellyt eroajatuksia kohta pari vuotta, kokoajan enenevissä määrin. Elämme uusperhe-elämää, joka ei todellakaan mene niinkuin toivoisi menevän.

Meillä on yhteensä 3 lasta, joista kaksi vain minun ja yksi yhteinen. Kaikki meni hyvin, kunnes nuorimmainen syntyi ja mies tuli hyvin toimeen lasteni kanssa. Nuorimmaisen synnyttyä ja varsinkin kasvettua kaikki on muuttunut.

Mies laittaa yhteisen lapseni kokoajan minun lasteni edelle kaikessa, ja kohtelee minun lapsiani huonosti. Yhteisen lapsemme pitäisi saada leikeissä kaikki periksi, tai mies on heti ärähtässä minun lapsilleni. Hän huomioi yhteistä lastamme, leikkii tämän kanssa ja juttelee tälle, mutta minun lapseni ovat hänelle vain riesa. Hän ei kuuntele jos lapseni yrittävät jutella, tiuskii jatkuvasti ja on kokoajan todella ärtynyt lapsilleni. Heidän välinsä kiristyvät päivä päivältä, ja vanhin lapseni (ala-asteikäinen) on jo sanonutkin, että haluaisi että eroamme.

Sen lisäksi meidän välimme ovat todella kireät, eikä meillä ole seksielämääkään enää juuri ollenkaan. Ei vain tee mieli miestä, joka on jatkuvasti pahantuulinen minulle ja lapsilleni. En tiedä voinko sanoa enää rakastavani miestä. Sen ainakin tiedän , että hetkittäin en siedä häntä silmissäni, ja tunnen inhoa häntä kohtaan. Joskus taas kun juttelemme, hetken aikaa luulen että kaikki taas järjestyy ja luulen rakastavani häntä.

Mitä hittoa teen....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä puhuttelu miehelle. Ja mahdollisesti pariterapiaa teille. Jos nämä eivät tehoa, suosittelen eroa lasten vuoksi. Tuo miehesi pilaa heidän lapsuutensa ja pahimmillaan tekee yhteisestä lapsestanne narsistisen.

Vierailija
2/5 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se ihmismieli toimii, uusioperhe, joissa näitä "eri" lapsia, ei vain toimi, tai ainakin saa olla kovapäinen jos jaksaa hakata päätä seinään vuosikaudet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Vanhemmat lapsesi traumatisoituvat tuossa syrjinnässä. Myös nuorin lapsesi omaksuu sairaan perhekuvion jossa häntä pidetään parempana kuin sisaruksia.

Vierailija
4/5 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, noita ihania uusioperheitä. Juuri näiden esimerkkien takia en ikinä perustaisi uusioperhettä. Omasta tuttavapiiristä loppujen lopuksi hyvin pieni prosentti tuntuu edes jotenkin toimivan.

Minusta härskeimpiä tapauksia ovat sellaiset, joissa vanhempi alkaa sorsia OMIA lapsiaan. Yleensä puoliso taitavasti manipuloi toista siinä, että vanhempi huomaamattaan ärsyyntyy omiin lapsiin. Nämä tällaiset miehet, eli ”isät”, ovat kyllä sinisilmäisiä idiootteja.

Vierailija
5/5 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vain perustamaan uutta uusioperhettä.