Millaisia housuja käytätte kotona oman perheen kanssa ollessanne?
Onko jotkut olohousut käytössä, millaiset, merkki?
Kommentit (35)
Hugo Boss ja Adidas olohousut löytyy.
Pyjamahousuja, milloin mistäkin hankittu. Nyt jouluksi sain Lidlistä kahdet.
Harvoin on kotona mitään päällä. Tykätään miehen kanssa kulkea kotona nakuna. Jotenkin vapauttavaa. Joskus on semmonen pitkä paita päällä, muttei sillonkaan housuja.
Collegehousuja löytyy liuta. Aiemmin olin aina verkkareissa mutta nykyään olen niin viluinen että lämpimämmät housut on tarpeen. :)
Legginssejä (yleensä HM) tai verkkareita (Prismasta, HM, Lidl yms) tai Lidlin Yogapantseja.
Pitää olla sellaiset housut, että pystyy poukkaamaan millä hetkellä tahansa ulos ovesta. Valitettavasti.
Poikaystävän seurassa tykkään olla ihan vaan pikkuhousuissa, mikäli ei ole ihan liian kylmä. :D Vanhemmillani niin yleensä joku rento alaosa vain. Inhoan olla farkut tai muu tiukka alaosa päällä kotona, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla sellaiset housut, että pystyy poukkaamaan millä hetkellä tahansa ulos ovesta. Valitettavasti.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Miehen lököverkkarit.
No yäk! Jotkut lököverkkarit ovat todella ällöttävät, ja vielä toisen ihmisen vanhat! Mitä sinä siitä saat, että näytät hirveältä kotona?
Suorat housut aina kotona. Ulkotöissä joskus farkut jos ei ole muita paikalla. Salilla verkkarit.
En voi käsittää että kotona laahustetaan jotkut verkkarit jalassa niinkuin puliukot.
Yleensä pitkä paituli ja pitkät paksut sukat polven yläpuolelle kiskottuna. Joskus jos on vieraita, laitan sukkikset ja hameen. Käytän housuja todella harvoin.
Legginsit, sellaiset joiden vyötärö nousee mahdollisimman lähelle kainaloita.
Housuvaipat. Mukavat, hyvännäköiset, halvat, eikä tarvitse pestä, heittää vaan roskiin.
odd mollyn neuleleggingsejä on useammat, lindexin velourhousut ja puman sekä adidaksen collegeja. Jotkut ihanan pehmeät kashmirhousut aion kotikäyttöön hankkia jos sopivaan hintaan löytyy.
Ei housuja! Mulla on aina mekko. Ihana, naisellinen vaate joka ei ahdista eikä purista ja näyttää aina hyvältä. Mulla on niitä vaikka kuinka monta ja vaihtelen fiiliksen mukaan. Yleensä siellä on pikkuhousut kyllä alla. Ei aina. Yöksi vaihdan ohuen yömekon ja jätän ne pikkuhousut pois.
Pikkuhousuja