”Koko kansan Niinistön” tukijat: rikkaita vuorineuvoksia, monimiljonäärejä, sote-firmoja, Panama-veroparatiisisijoittaja ja talousrikoksista syytetty
https://m.iltalehti.fi/politiikka/201712282200631131_pi.shtml
Miksi niin monet ovat niin innoissaan Niinistöstä? Minulle hän on vain peruspoliitikko, joka sanoo mitä enemmistö haluaa kuulla. Minulla ei ole aavistustakaan hänen todellisista mielimipeistään yhtään missään asiassa.
Kommentit (27)
Niinistö on ehdokkaista paras. Parempi vanha presidentti joka osaa homman kuin koulun ope.
Ja lammas kumartaa silinteri hattusta herraa. Ootte te kyllä hölömöjä.
Kyllä hän on kovan luokan oikeistolainen. Toisaalta hänessä on ihanaa valtiomiesmäisyyttä. Mutta kovia arvoja hän varmaan oikeasti ajaa, vaikka yrittää olla kaikille.
Taitavat sponsorit jo tietää vanhan kehäketun mielipiteet.
Vältellyt sanomasta kantaansa Natoon, vuosisadan suurimpaan kusetukseen suomessa, mutta taitavat rikkaat olla selvillä herran ajatuksista ja Natoon ja sotaan ollaan menossa arvojohtajan vakavien kasvojen seuratessa kuolemaan tuomittuja kansalaisia.
Jos rikkaat sitä ehdottavat, vastusta asiaa kaikin voimin, sillä ei siitä sinulle köyhälle mitään iloa ole.
Öö, jollekin yllätys, että kokoomuslainen ajaa rikkaan eliitin eikä sarisairaanhoitajan asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Öö, jollekin yllätys, että kokoomuslainen ajaa rikkaan eliitin eikä sarisairaanhoitajan asiaa?
No sitähän se Niinistö yrittää piilotella kun pakenee jonkun kansanyhdistyksen taakse eikä rehellisesti oman puolueensa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on kovan luokan oikeistolainen. Toisaalta hänessä on ihanaa valtiomiesmäisyyttä. Mutta kovia arvoja hän varmaan oikeasti ajaa, vaikka yrittää olla kaikille.
Hesarin vaalikoneen mukaan kaikki presidenttiehdokkaat ovat enemmän vasemmalla kuin oikealla, Niinistö toki oikeistolaisin. Käykää kokeilemassa kuka on oma ehdokkaanne www.hs.fi ei tarvi olla tilaaja.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaan eliitin ja sairaanhoitajan etu on sama asia. Kaikki aloituksessa mainitutkin liippaavat tänä päivänä läheltä jo tavallista kansalaistakin. Vähintään terveydenhoidossa, sairaanhoidossa tai tulevissa tai jo olevissa eläkkeissä.
Vierailija kirjoitti:
No Niinistössä ei kyllä ole valtiomiehen häivääkään!
Vierailija kirjoitti:
Äänestystuloksista ja gallupeista katsoen näkyy olevan yllätys yllättävän monelle.
Niinistö voittaa ylivoimaisesti, koska Suomen ikäjakauma on pahasti vääristynyt. Vanhat, usein seniilit, jäärät äänestävät pääsääntöisesti Niinistöä, ja se riittää kevyesti voittoon.
Kyllä Sale on koko kansan presidenti, täällä Turussakin spurgut käy Cafe Niinistön ilmkahveilla
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu kun ne sarisairaanhoitajat ja muut keskituloiset kuitenkin Saulia äänestää, vaikka hän ei aja pätkän vertaa heidän asiaansa. Jos Niinistöä äänestäisivät ne joiden intressejä hän edustaa, olisi kannatus korkeintaan 10%.
T: Ei minun ääntä Niinistölle
Vierailija kirjoitti:
Mie oon ny ihan äimänä..
Paavo myy vain kuppeja mutta on silti jo Saulin kannassa.
Paavo on ihan hillitön työmies.
Vasemmisto on taloudenpidollaan pitänyt huolen siitä ettei taviksella riitä rahaa tukilahjoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö voittaa ylivoimaisesti, koska Suomen ikäjakauma on pahasti vääristynyt. Vanhat, usein seniilit, jäärät äänestävät pääsääntöisesti Niinistöä, ja se riittää kevyesti voittoon.
Valitettavasti vanha tätini äänestää myös Niinistöä. Mutta täti äänestää niin kuin itse haluaa, eipä siinä mitä.. Vanha, sairas, köyhä ihminen äänestämässä Niinistöä, aika irvokasta kuitenkin... Samoin yksi kassa äänestää Niinistöä, hihityttävää.. Äänestää sellaista, joka kohdistaa teoillaan halveksuntaa ko. äänestäjää kohtaan. Sorrettu äänestää sortajaansa.. Minkäpä osas, minkäpä mahto.. Muuta kuin sen, että itse en äänestä Niinistöä.
Niinistö ei tule näistäkään syistä saamaan ainakaan minun ääntäni.