Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korva meni enemmän tukkoon huuhtelusta.

Vierailija
01.01.2018 |

Oon joskus käyny huuhteluttamassa ja nyt yritin itse, mut ei siis auttanut. Laitanko taas yöks removaxia ja yritän huomenna uudelleen? Nyt removax oli vaan muutaman tunnin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän itse patentoimaani laitetta korvien huuhteluun. Otin sen pakkauksen mukana tulevan pienen pumpun ja leikkasin ristiviillot siihen. Tämän jälkeen kiinnitin sen suihkuletkuun. Näin saan korvanhuuhtelusuihkun joka ruiskuttaa vettä loputtomalla syötöllä. 

Toinen tärkeä asia korvaa huuhdellessa on vetää korvalehteä takaraivoa kohti koska sen avulla korvakäytävä suoristuu ja vesi menee perille asti.

Vierailija
2/3 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siellä ei varmaan vielä ole kaikki kovat vahat pehminneet ja nyt tuntuu vielä tukkoisemmalta. Yritä uudestaa, Aika monta pumpullista joutuu ehkä puristamaan sitä vettä.

Muista jatkossa käyttää niitä pehmittäviä korvatippoja kerran viikossa, niin tulee se vaha sitetn luonnollisesti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Seuraavaksi suihkuttelen suoraan vettä korvaam suihkulla, sain vinkin ekalta vastaajalta. Joku kertoi kerran tehneensä nii ja oli ollut tehokasta, en muistanutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän