Jo 91 000 vastustaa aktiivimallia !
Hienoa Suomi ! Nyt odotetaan että 100 000 menee rikki. Parasta olisi jos saataisiin puoli miljonaa !
Kaikki allekrjoittamaan !
Kommentit (32)
En allekirjoita. Menisitte sohvaperunat töihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin, laiskat valittajat.
Mene pois kiusaamasta typerä kokoomustrolli!
T: työssäkäyvä opiskelija, jonka sympatiat täysin viattomien työttömien puolella
Samaa mieltä, t. 40 työvuoden jälkeen edelleen työssä käyvä, jonka sympatiat täysin työttömien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa Suomi ! Nyt odotetaan että 100 000 menee rikki. Parasta olisi jos saataisiin puoli miljonaa !
Kaikki allekrjoittamaan !
En tietenkään allekirjoita.
Nauran vaan miten arka paikka monille todellakin on kun sieltä sängynpohjalta pitäisi nousta ylös.
Hyvä noin, kannattaa ensin kuitenkin ottaa selvää siitä mitä allekirjoittaa...
Terveisin 59-vuotias, jolla paksu cv, mutta nyt melkein rampana höpökursseilla hyppyytettävänä.
Ja voithan kertoa, sitten kun asiasta olet selkoa ottanut, että miten tämä aktivointi ratkaistaan? Siis työpaikat ja kurssit, joihin mennä...
Minä en tiedä, eikä edes kiinnosta. Se on muitten -viranomaisten- heiniä.
Tässä on kyse periaatteesta ja sellaisenaan siis hyvin positiivinen asia.
Turhaa ylpeyttä on nyt työttömillä ihan liikaa -he sentään elävät muitten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon vinkujia tässäkin maassa.
Totta. Yllättävän moni sellainen, jolla itsellään menee hyvin ja on töitä, jaksaa jatkuvasti vinkua työttömistä. Itse työssäkäyvänä en jaksa ulista syyttävään sävyyn niille, joille ei ole riittänyt vähistä työpaikoista.
Työtön tienaa keskimäärin 1100€/kk uuninpankolla. Ja nyt vaaditaan, että vähän nostettaisiin persettä, mutta ei käy näemmä.
Turhaan kuittailetta adressianne. Ei se mene eduskunnassa kuitenkaan läpi. Menisitte töihin, niinkuin kunnon kansalaisen tulee tehdä.
Allekirjoitettu on. Mutta "junnaako" tuo kansalaisaloite paikoillaan netissä nyt siihen kesäkuuhun asti, vaan lähteekö jo aiemmin etenemään, koska pakolliset allekirjoitukset on jo koossa? Todella hidasta, jos ei yhtään etene...
Vierailija kirjoitti:
Jo 14 000 vastustaa sopeutumiseläkkeitä!
!
Olen työtön 55vuotias nainen, 35 vuotta työuraa takana. On erikoista nähdä, tämä meitä loisiksi haukkuvien määrää. Nämä loisiksi haukkuvat taitavat olla kuin sukulaispoikani, joka ensimmäiseen määrä-aikaiseen työpaikkaansa päästyään, alkoi haukkumaan 26vuotiaana työttömiä. Yhtäkkiä minä, tätinsä olen loinen. Kusi nousee päähän.
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin, laiskat valittajat.
99% meistä tekisi töitä jos niitä olisi! Tosin kyllä me vaadimme sitten sen normi palkankin, eikä mitään ilmaistyövoimaa yrityksille.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön 55vuotias nainen, 35 vuotta työuraa takana. On erikoista nähdä, tämä meitä loisiksi haukkuvien määrää. Nämä loisiksi haukkuvat taitavat olla kuin sukulaispoikani, joka ensimmäiseen määrä-aikaiseen työpaikkaansa päästyään, alkoi haukkumaan 26vuotiaana työttömiä. Yhtäkkiä minä, tätinsä olen loinen. Kusi nousee päähän.
Yök!? Kannattaa palauttaa maanpinnalle ja tylysti kertoa faktat. Äläkä ole ylikiltti hänelle enää jos haluat saada takaisin kunnioituksen.
Nauratti, kun samassa linja-autossa istuneella tulokkaalla oli myssy, jossa luki "We are the future." Joo, ja mulla, jolla on neljä tutkintoa ja työkokemusta, ei ole kotimaassani töitä eikä pian ilmeisesti toimeentuloakaan.
Olen töissä metallialalla, ja kävin allekirjoittamassa typerää kyykytysmallia vastustavan aloitteen. Moni allekirjoittaja on töissäkäyvä, joka tuntee empatiaa (hallitukselle tuntematon käsite) työttömiä kohtaan.