Rintojen pienennysleikkaus. Kokemuksia?
Kokemuksia? Miksi kävit pienentämässä? Paljonko maksoi?
Mulla on F-kuppi, joka haittaa jokapäiväistä elämää. En pysty harrastamaan urheilua, niska-ja hartiaseudun ongelmia on paljon ja ne ovat tiellä joka paikassa. Vaatteet eivät myöskään istu. Mulla on paljon hyviä, tukevia liivejä, mutta mikään ei auta :( ryhti on hyvä myös.Leikkaus siis mielessä päivittäin.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 21v ja kävin pienentämässä julkisella. Kuppikokoa en muista, mutta rinnat olivat aivan giganttisen kokoiset. Jo 14- vuotiaasta asti sain kärsiä niistä...
Leikkaus meni hyvin ja nää uudet rinnat on kevyet ja helpot. Ei enää särje niskaa eikä hartioita ja ryhti parantunut. Urheilu on helpompaa ja löytää hyviä vaatteita päälle, jotka istuu.
Arvet eivät ole kovin näkyviä ja jälki on todella hyvää. Enpä olis uskonut, että saa näin hyvää jälkeä aikaiseksi. Olo on myös paljon itsevarmempi, eikä tartte häpeillä tai saada niin paljoa tuijotuksia...
Mukavaa kuulla, että elämänlaatusi on parantunut leikkauksen myötä.
Olen niin epävarma ollut itseni suhteen rintojen takia noiden muiden vaivojen lisäksi ja pohtinut uskallanko mennä tuohon operaatioon. Nyt olen kuitenkin varma asiasta ja tahdon muutosta. Helpottaisi niin paljon. Kiitos vastauksesta ja ihanaa alkanutta Uutta Vuotta!
Ap
Voi tyttökulta älä mene tekemään mitään peruuttamatonta.
M41
Minä lihotin itseän suklaarasiallisella per päivä kahden vuoden ajan. Nykyään tisuliinini näyttävät pieniltä muuhun vartaloon nähden.
T: av-mamma Porvoosta
Vierailija kirjoitti:
Voi tyttökulta älä mene tekemään mitään peruuttamatonta.
M41
Lopeta tuo höpöttäminen ja aikuistu hyvä nainen! Jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee sen pohjalta valintoja.
Vajaa 10 vuotta sitten julkisella. Kaikki kulut yhteensä noin 100 euroa. Raskaat roikkuvat rinnat jotka aiheuttivat niskasärkyä. Pysyneet hyvin kuosissa ja leikkauksesta toipuminen oli yllättävän helppoa.
4v sitten kävin. J-kuppi oli, nyt E eli ihan pieniä ei pysty verisuonten vuoksi tekemään (poisto n800g/rinta) Kunnallisella tehtiin. Aika isot arvet haavojen aukeamisen vuoksi mutta rinnat hyvän näköiset/muotoiset. En ole katunut hetkeäkään. Ryhti parantunut, migreeni helpottanut. Suosittelen!! Käy arviossa kunnallisella puolella. Turhaa maksaa yksityiselle
Mä oon 21v ja kävin pienentämässä julkisella. Kuppikokoa en muista, mutta rinnat olivat aivan giganttisen kokoiset. Jo 14- vuotiaasta asti sain kärsiä niistä...
Leikkaus meni hyvin ja nää uudet rinnat on kevyet ja helpot. Ei enää särje niskaa eikä hartioita ja ryhti parantunut. Urheilu on helpompaa ja löytää hyviä vaatteita päälle, jotka istuu.
Arvet eivät ole kovin näkyviä ja jälki on todella hyvää. Enpä olis uskonut, että saa näin hyvää jälkeä aikaiseksi. Olo on myös paljon itsevarmempi, eikä tartte häpeillä tai saada niin paljoa tuijotuksia...