Tytär oli esitellyt lintuaan tuttavaperheen pojalle
Oltiin siis tuttavaperheen luona uutta vuotta viettämässä.Samaa ikäluokkaa ovat. Tuttavaperheen äiti yllätti tyttäreni ja hänen oman poikansa tämän huoneesta, ilmeisesti tyttäreni oli esitellyt lintuaan pojalle.Tuntuu että olen jotenkin epäonnistunut kasvatuksessa:(
Miten tästä eteenpäin? Ollaan kyllä opetettu että lintu on henkilökohtainen asia eikä sitä esitellä muille.
Kommentit (40)
Oliko se undulaatti vai seeprapeippo? Papukaijaa tuskin lapsi saa pitää omassa huoneessaan?
Todellakin olet epäonnistunut ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se undulaatti vai seeprapeippo? Papukaijaa tuskin lapsi saa pitää omassa huoneessaan?
Seeprapeipot on suloisia. Meillä oli niitä kun olin lapsi. Myös undulaatteja oli jossain vaiheessa.
Täh. Oliko tää se juttu mikä tapahtui eilen minun pikku murulle, 15 vee? Ei huolta! :) Isäpappa asensi sen koneelle semmosen jutun ja me ollaan sitä sieltä katseltu. Häntä kiinnostaa vain "kakkonen", Minecraft ja maatalouskoneet. Tuskin edes tajusi tytön jutuista. <3 Isäänsä tullut. <3 :)
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolielintäänkö?
Mitä tekemistä sillä on linnun kanssa, mitä sä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolielintäänkö?
Eipäs. Se on pyypyy. Kyllä nyt on undulaatit kyseessä.
millä tavalla tytär kuljetti lemmikkilintunsa kyläpaikkaan? jos lintu oli häkissä, niin et huomannut että tyttö kantaa häkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolielintäänkö?
Onko se nyt kumma, että esitteli, kun otti oikein lemmikin mukaan kylään. Häkkeineen päivineen varmaan? Onneksi ap:n luona ei ole akvaariota.
Vierailija kirjoitti:
Täh. Oliko tää se juttu mikä tapahtui eilen minun pikku murulle, 15 vee? Ei huolta! :) Isäpappa asensi sen koneelle semmosen jutun ja me ollaan sitä sieltä katseltu. Häntä kiinnostaa vain "kakkonen", Minecraft ja maatalouskoneet. Tuskin edes tajusi tytön jutuista. <3 Isäänsä tullut. <3 :)
Hyi hyi olkoon mitä haureutta. Vai että Minecraft. Meillä siihen ei saa koskea edes isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolielintäänkö?
Joo ja siellä takapuolella on huokonen. Mitä lie strutsia esitellyt.
Parempi että esitteli lintua, kuin jos olisi esitellyt etupyllyä!
Olisi kiva saada asiallisia vastauskia..
AP
Vierailija kirjoitti:
AP
Kirjoitat linnusta. Oma vikasi. Noin tyhmä ilmaus antaa tyhmiä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
AP
Minkä ikäinen lapsi? Voisiko asiasta vielä keskustella?
Nyt olisi hyvä aika saada maksamakkarakeittohullu keskuuteemme toteamaan maksamakkarakeittosession tarpeelliseksi. Lässyn lää jutelkaa ruuan äärellä asia selväksi naminami lää.
Hei kuulkaa mä keksin hauskan jutun :'D menee näin: esittelikös se siis varista vai harakkaa ja miten oli linnun napannut :DDD
Täs siis leikitään ettei tiedetä että lintu tarkoittaa al*päätä ja luullaan et tarkoitti ihan oikeaa lintua :D aika hauska vai mitä :D
oliko undulaatti vai kanarianlintu? Vai kenties Kakadu?