Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E- pillerit ja niiden maksaminen

Ärsyyntynyt
01.01.2018 |

Eli siis, tähän vähän taustatietoja. Olen 24 vuotias nainen, olen seurustellut nyt 5 vuotta nykyisen kihlattuni kanssa. Olen käyttänyt e- pillereitä nuorena menkkojen runsauden ja kipujen takia, nyt otin e-pillerit takaisin käyttöön ehkäisyn varmistamisen ja aiemmin mainittujen syiden vuoksi. Opisekelen edelleen ja olen töissä baarissa, mutta palkka ei ole kauhean paljoa, se menee vuokraan ja muihin maksuihin. Kysyin mieheltäni että olisiko reilua jos maksaisimme e-pillerini puoliksi ja hän sanoi "miksi minun niistä pitäisi maksaa, sähän ne syöt ja niistä enemmän hyödyt, en v*****a maksa".ÄRSYTTÄÄ. onko täällä muita samanlaisessa tilanteessa olleita tai olevia, miten olette selvittäneet maksut ja onko kumppanille ollut fine maksaa puolet. Sattuuko täällä olemaan myös niitä kumppaneja jotka ovat olleet vastaan maksamisesta ja perusteluita?
Kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliselibaatti on kaikin puolin kaikille edullisin ratkaisu. Vielä parempi JSS.

Vierailija
2/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva mies. Panostushan olisikin luokkaa viisi euroa kuussa.

Vierailija
4/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota... Kerää kamaa ja eroa, miehesi on kusipää. Tämän jälkeen ongelma on ratkaistu!

Siis oikeesti, hyi helvetti, eihän kukaan voi moisen idiootin kanssa olla.

Vierailija
5/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen käyttää kumia jos haluaa panna.

Vierailija
6/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika tavallista on, että ehkäisy putää maksaa puoliksi ellei kumpikaan halua lapsia. Lopeta pillerit ja käske ukon ostaa kortsunsa ihan itse koska ethän sä niitä käytä

Vierailija
7/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä maksaako hän mieluummin elarusmaksuja vai pillereitä.

Vierailija
8/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä te edes kaivatte noita ihmispaskoja elämäänne?

Vierailija
9/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita että et syö niitä enää, niin äijä voi sitten ostaa OMAT kortsunsa...

Vierailija
10/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina pillerini maksanut, ei ole tullut opiskelijanakaan mieleen maksattaa niitä miehellä. Toki myönnän, että ehkäisy on yhteinen juttu, mutta menkkojen runsauden ja kivuliaisuuden hoito on kyllä sun oma juttu.

Eniten miettisin nyt sitä, miten jatkossa ylipäänsä hoidat raha-asianne. Jos ootte kihloissa ja menette ehkä naimisiin ja saatatte saada lapsia ja tulee hoitovapaita ja mahdollisia työttömyysjaksoja ja lasten kuluja... miten ne kaikki hoidetaan jos tämäkin on näin vaikea kysymys.

Vierailija
11/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän e-pillerit maksa ku 15e kuukauden satsi. Ei se ole liian kllista.

Vierailija
12/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi maksaa sun e-pillerit? Maksaisitko sinä hänelle kortsut?

Vierailija
13/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole suunnitellut lisääntyväsi moisen paskan kanssa joskus myöhemmin: "Sinähän sen synnytit, miks mun Pitäis maksaa?" "Sinähän siitä lapslisän saat, ei kai mun tarvitse enää maksaa?" Saatika kun alat puhumaan äitiysloman ja hoitovapaan aikaisista ansionmenetyksistä ja siitä, että miehen tulisi korvata niistä puolet...

Vierailija
14/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina pillerini maksanut, ei ole tullut opiskelijanakaan mieleen maksattaa niitä miehellä. Toki myönnän, että ehkäisy on yhteinen juttu, mutta menkkojen runsauden ja kivuliaisuuden hoito on kyllä sun oma juttu.

Eniten miettisin nyt sitä, miten jatkossa ylipäänsä hoidat raha-asianne. Jos ootte kihloissa ja menette ehkä naimisiin ja saatatte saada lapsia ja tulee hoitovapaita ja mahdollisia työttömyysjaksoja ja lasten kuluja... miten ne kaikki hoidetaan jos tämäkin on näin vaikea kysymys.

Tuota viimeistä osaa jäin myös miettimään. Tietysti suhteessa vpi olla molemmilla omat rahat mutta jos tähtää pitkälle niin ei tule toimimaan jos ei edes jotain noin pientä voi maksaa yhdessä.

Vierailija
15/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita että et syö niitä enää, niin äijä voi sitten ostaa OMAT kortsunsa...

Ainakin saisi käyttää ne kenen kanssa haluaa. Ei tarvitsisi tuollaisia itkuiitoja panna.

Vierailija
16/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi maksaa sun e-pillerit? Maksaisitko sinä hänelle kortsut?

Onks sulla mitään aivotoimintaa? Ap maksaa nyt yhteisen ehkäisyn itse. Ja sä kyselet, että maksaisko ap vielä kortsutkin?? Olisi ihan kohtuullista, että mies maksaisi nyt kortsut yhtä pitkän ajan, kuin mitä on pannut tähän mennessä ilman kuluja ehkäisystä.

Vierailija
17/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy on yhteinen juttu ja yhdessä se maksetaan. Vaikka pillerit eivät kerrallaan maksa paljoa, niitä syödään kuitenkin pitkiä aikoja, joten on vain reilua, että molemmat osallistuvat kuluihin. Sama asia olisi jos ehkäisynä pariskunnalla olisi kondomit.

Vierailija
18/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan pillerini kokonaan itse. Syy tosin taitaa olla siinä, että asumme yhdessä.

Vierailija
19/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksaa se joka sattuu sopivana ajankohtana apteekkiin ehtimään. Ei se sen vaikeampaa ole. Eikä olla edes oltu yhdessä yhtä kauan kuin ap miehensä kanssa.

Vierailija
20/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastaisi seksiä tuollaisen miehen kanssa, jonka mielestä ehkäisy ei ole yhteinen asia.