Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E- pillerit ja niiden maksaminen

Ärsyyntynyt
01.01.2018 |

Eli siis, tähän vähän taustatietoja. Olen 24 vuotias nainen, olen seurustellut nyt 5 vuotta nykyisen kihlattuni kanssa. Olen käyttänyt e- pillereitä nuorena menkkojen runsauden ja kipujen takia, nyt otin e-pillerit takaisin käyttöön ehkäisyn varmistamisen ja aiemmin mainittujen syiden vuoksi. Opisekelen edelleen ja olen töissä baarissa, mutta palkka ei ole kauhean paljoa, se menee vuokraan ja muihin maksuihin. Kysyin mieheltäni että olisiko reilua jos maksaisimme e-pillerini puoliksi ja hän sanoi "miksi minun niistä pitäisi maksaa, sähän ne syöt ja niistä enemmän hyödyt, en v*****a maksa".ÄRSYTTÄÄ. onko täällä muita samanlaisessa tilanteessa olleita tai olevia, miten olette selvittäneet maksut ja onko kumppanille ollut fine maksaa puolet. Sattuuko täällä olemaan myös niitä kumppaneja jotka ovat olleet vastaan maksamisesta ja perusteluita?
Kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, mutta mieheni ei ole tuollainen urpo. Hän käy töissä ja itse opiskelen. Mies kumminkin maksaa niin paljon enemmän muita yhteistä juttuja, että mielestäni voin hyvin maksaa sen 10e/kk pillereistä. Tuntuisi älyttömältä alkaa kerätä häneltä 5e/kk siitä, kun se sama summa menee jo monta kertaa siinä, kun hän ostaa enemmän ruokaa tms.

Vierailija
22/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin sä hyödyt niistä enemmän? Siis jos ne siihen ehkäisyyn nimenomaan on hankittu ja ette kumpikaan lapsia vielä. halua, niin ettekös silloin niistä hyödy kumpikin yhtä paljon. Eli silloin pitää minusta myös poikaystävän osallistua kustannuksiin, ei ole reilua, että yhteisen seksielämän kustannukset lankeavat vain naiselle. Ja oikeastaan sullehan niistä voi olla jopa haittaakin erilaisten sivuvaikutuksien muodossa, poikaystävän ei niistä tarvi kärsiä. Mä kyllä miettisin koko suhdetta uudelleen, jos ei miehellä ole halua osallistua ehkäisystä huolehtimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko puolet miehen harrastusmaksuista?

Vierailija
24/25 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksatko puolet miehen harrastusmaksuista?

Jos ap maksaa e-pillerit kokonaan, ja harrastaa miehen kanssa seksiä, niin ap taitaa maksaa sekä oman että miehensä harrastusmaksun ihan kokonaan.

Vierailija
25/25 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille järkevistä vastauksista, saatiin aikaiseksi kompromissi että mies maksaa 1/3 osan ja minä 2/3 osaa. Tosin eihän ne e-pillerit kuussa paljoa maksa mutta kun mietti että paljonko ne maksaa vuodessa niin kyllä tuo ihan pienikin avutus laskee vähän sitä summaa :)

Ap