Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko turhaan pettynyt/loukkaantunut?

Vierailija
01.01.2018 |

Eli, ollaan miehen kanssa oltu nyt vuosi yhdessä. Hän on itse syksystä asti puhunut monta kertaa että mennään uutena vuotena kihloihin, siis ihan suoraan sanonut ei mitään vihjaillut. En ottanut näitä puheita tosissani, mutta mies oli jopa siskolleni tästä sanonut, ja siitä aloin miettiä että aikooko oikeasti kosia.
Eilisen tietenkin sitten odotin että mitä tapahtuu. EI MITÄÄN. Yöllä nukkumaan mennessä sitten sanoin että eikö sellaisesta ollut puhetta, niin mies vaan sanoi:" ootko nyt sitten pettynyt? Sori." Ja aamulla "rakastan sua kuitenki tosi paljon ja kyllä me joskus mennään kihloihin ja naimisiinki".
En nyt tiedä mitä ajatella?! En tietenkään olisi mitään kosintaa odotellut, mutta kun hän itse siitä niin monesti sanoi..ja sitten ihmettelee miksi sitä odottelin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, ollaan miehen kanssa oltu nyt vuosi yhdessä. Hän on itse syksystä asti puhunut monta kertaa että mennään uutena vuotena kihloihin, siis ihan suoraan sanonut ei mitään vihjaillut. En ottanut näitä puheita tosissani, mutta mies oli jopa siskolleni tästä sanonut, ja siitä aloin miettiä että aikooko oikeasti kosia.

Eilisen tietenkin sitten odotin että mitä tapahtuu. EI MITÄÄN. Yöllä nukkumaan mennessä sitten sanoin että eikö sellaisesta ollut puhetta, niin mies vaan sanoi:" ootko nyt sitten pettynyt? Sori." Ja aamulla "rakastan sua kuitenki tosi paljon ja kyllä me joskus mennään kihloihin ja naimisiinki".

En nyt tiedä mitä ajatella?! En tietenkään olisi mitään kosintaa odotellut, mutta kun hän itse siitä niin monesti sanoi..ja sitten ihmettelee miksi sitä odottelin.

Josko hankkisit vaan ihan itse oman elämän. 

Vierailija
2/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimeininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Josko hankkisit vaan ihan itse oman elämän. 

Ööhh...täh?!:D eikö tää nimenomaan oo mun elämää? :D

Ap

Vierailija
4/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies odotti niihin ehdotuksiinsa pitkin syksyä sulta myöntävää vastausta? Ymmärsin, että et vastannut mitään ja mies varmaan luuli, että et ehkä halua kihloihin. Odotitko, että mies järjestää jonkun spektaakkelin ja sitten vasta sä sanot, mitä oot mieltä asiasta? Jos haluat kihloihin, sano suoraan mielipiteesi miehelle. Älä tee tosta noin vaikeeta.

Vierailija
5/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinimeininkiä.

Ihan kolmenkympin molemmin puolin ollaan.

Vierailija
6/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies odotti niihin ehdotuksiinsa pitkin syksyä sulta myöntävää vastausta? Ymmärsin, että et vastannut mitään ja mies varmaan luuli, että et ehkä halua kihloihin. Odotitko, että mies järjestää jonkun spektaakkelin ja sitten vasta sä sanot, mitä oot mieltä asiasta? Jos haluat kihloihin, sano suoraan mielipiteesi miehelle. Älä tee tosta noin vaikeeta.

Ihan taatusti on tiennyt että olisin ollut suostuvainen.

Ap

Vierailija
7/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehet on huonoja lukemaan rivien välistä mitään. Älä odota, että mies lukee ajatuksesi, kerro ne suoraan.

Vierailija
8/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo sellaista, mitä luulee kumppaninsa haluavan kuulla. Valkoiset valheet ja katteettomat lupaukset ovat parisuhteen koossapitävä voima.

Mutta jos mielii kihloihin ja naimisiin, niin asiasta kannattaa keskustella vakavasti ja selvinpäin. Muuten käy helposti juuri noin kuin teille nyt kävi.

Vierailija
9/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehet on huonoja lukemaan rivien välistä mitään. Älä odota, että mies lukee ajatuksesi, kerro ne suoraan.

Juu näin olen tehnytkin:)

Vierailija
10/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatunut ukkomies kirjoitti:

Moni sanoo sellaista, mitä luulee kumppaninsa haluavan kuulla. Valkoiset valheet ja katteettomat lupaukset ovat parisuhteen koossapitävä voima.

Mutta jos mielii kihloihin ja naimisiin, niin asiasta kannattaa keskustella vakavasti ja selvinpäin. Muuten käy helposti juuri noin kuin teille nyt kävi.

No epäilen todella vahvasti että mistään tällaisesta olisi ollut kyse...ihan miehen aloitteesta aina tulleet puheet kihloista, ja aina selvinpäin,vaikka tietenkin minäkin haluan

Vierailija
11/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoin, kun kerroit pettymyksestäsi asian suhteen?

Vierailija
12/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että miehesi haluaakin yllättää kosinnnallaan eikä tehdäkään sitä silloin kun odottelit sitä? :)

Vierailija
13/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua sitoutua.

Vierailija
14/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoin, kun kerroit pettymyksestäsi asian suhteen?

Halasi, suuteli ja sanoi sori :D ja tosiaan aamulla että rakastaa minua tosi paljon ja edelleen haluaa kanssani kihloihin...

Vierailija
15/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla että miehesi haluaakin yllättää kosinnnallaan eikä tehdäkään sitä silloin kun odottelit sitä? :)

Niin tosiaan, tältä kantilta en tätä ajatellutkaan..

Vierailija
16/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te sitten ole kihloissa jos yhdessä olette puhuneet siitä ja naimisiin menemisestä.

Vierailija
17/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te sitten ole kihloissa jos yhdessä olette puhuneet siitä ja naimisiin menemisestä.

No ei kai se siitä puhuminen vielä tarkoita kihlautumista:D

Vierailija
18/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se siitä puhuminen vielä tarkoita kihlautumista:D

Sormusko sitä tarkoittaa? Kyllä te olette kihloissa jos olette yhdessä päättäneet mennä naimisiin.

Vierailija
19/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa että menette kihloihin ja menette yhdessä ostamaan sormukset kummallekin, saatte kumpikin mieluisan sormuksen. Näin me tehtiin ja kosinta avioliittoon tuli myöhemmin. ei ehkä ihan oppikirjojen mukaista mutta naimisissa ollaan oltu vuosikymmen.

Vierailija
20/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen järkeä on suunnitella kihloja ennalta ja vakuutella että haluaa kihloihin kanssasi joskus? Kihlat ovat se pelkkä välietappi kosinnan ja häiden välillä, ei mitään muuta. Jos olette vakavissanne puhuneet että menette vielä naimisiin, olette jo kihloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan