Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?
Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?
Kommentit (2109)
Vierailija kirjoitti:
Star Trek se eka versio
William Shatnerilla on oma show RT kanavalla, siis Russia today. Vanha patukka vetää kovaa settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star Trek se eka versio
William Shatnerilla on oma show RT kanavalla, siis Russia today. Vanha patukka vetää kovaa settiä.
Veikkaan, että William Shatner tulee olemaan maailman viimeinen ihminen, joka esiintyy televisiossa.
Juuret, Okalinnut, Vastatuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat valkeat lakanat olisi tosiaan kiva nähdä uusintana jälleen.
Tästä oli joskus juttua että tekijät tehneet niin kovat sopimukset ettei kellään kanavalla ole tnä pv varaa näyttää, harmi.
Mulla on koko sarja DVD:nä. Jaksoista puuttuu kohtauksia, koska kaikkea musiikkia ei ole saatu vaihdettua. Tekijänoikeudet, nääs.
Sama, tosin mun boksissa ei ollut uusimpia jaksoja missä kommunistipojasta oli tullut kapitalista ja tappo lopussa itsensä. Yritin niitä jostain metsästää mutta ei o löytynyt.
Mä ostin nämä yksittäisinä DVD-levyinä, silloin kun tulivat. Boksi tulikin sitten myöhemmin. Mulle upposi ihan täydestä, kun en muistanut sarjasta enää kaikkea ihan tarkasti, niin en havainnoinut puuttuvia kohtauksia. Kyllä mun levyissä ainakin oli tuo Heikin kohtaus.
Sodan tuulet
Twin Peaks
Miami Vice
Polttouhrit
Kunnes jälleen tapaamme
LITTLE BRITAIN
paras sarja ikinä.
Onkohan ihan oikein Google laittaa sähköposteja nettiin kaikkien luettavaksi myös nämä kaikkien textit mielipiteet joten eikö ihmiset saa elää yksityisesti yhtään ilman näitä vakoilu satelliitteja ja identiteetti varkaita ??? Varastavat kännykkä koneita ja puhelinnumeroita.
Vierailija kirjoitti:
Sodan tuulet
Twin Peaks
Miami Vice
Polttouhrit
Kunnes jälleen tapaamme
Polttouhreja ei sitten ole muissa uskonnoissa kuin juutalaiset muslimit .
The Lakes (Jimmy McGovern) , Suomessa nimellä Järvet esitetty 1997-1999. Sisälsi kutkuttavaa jännitystä ihmisten näennäisesti tavallisessa elämässä. Ei ole koskaan tullut uusintana.
Tyttökullat.
Ja sen perusteella mitä ootte toivoneet, rakkaat ikätoverit, tää vauva palsta on täynnä vanhuksia XD.
Benny Hill. On niin överi, että on oikeasti hauska.
Tabu. Taitaa tosin olla vaikeaa, koska nykyään kaikki tuppaa olemaan tabua.