Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

170cm -175cm mies oletko saanut kuulla pineksi haukkumisia elämäsi varrella ihmisiltä?

Vierailija
01.01.2018 |

Ite oon 172cm. V
Valtaosa ihmisistä ei kommentoi mitään, mutta kyllä aina välillä töissä saa kuulla (olen alalla jossa tehdään ruumiillista työtä)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tulee mittaa lisää kun ajaa BMW:llä

Vierailija
2/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä aina välillä kuulee. Useimiten se ns haukkuja ei ole itse kovinkaan paljoa pidempi edes, sen sijaan pidempiä ihmisiä oikeastaan kiinnosta asia milläänlailla...

Mutta ite oon aina aatellu, että jos en kelpaa jollekin niin en kelpaa, en valitse sen takia paksupohjaisempia kenkiä tms.. hyvin mielin kuljen kesällä tennareissa jossa about puolen sentin pohjat :)

T. Mies 171cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunasta sun paikka työyhteisössä. Seuraavan kerran kun joku kommentoi jotain niin halkaiset tuolin hänen päähänsä. Lyhyenä miehenä sun pitää koko ajan todistaa ja näyttää ketkä on sun alapuolella.

Kasvata raakaa voimaa ja lihaksia. Ota taistelulaji kursseja. Harjoittele ukemin tekemistä. Hakkaa piha koivua tai muovipussia mikä on täytetty hiekalla, näin vahvistat nyrkkejäsi ja niistä tulee kuin titaania.

Hanki eye of the tiger eli oikeanlaista pilkettä silmään.

Vierailija
4/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon pituinen ole lyhyt?

Vierailija
6/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, mutta en vietäkään aikaa ihmisten ilmoilla juuri lainkaan. Se ei kuitenkaan johdu siitä, että olisin epävarma pituudestani. En ole koskaan toivonut olevani pidempi tai ollut kateellinen pidemmille miehille. Naiset ovat tykänneet minusta aina, ehkä rentouteni johtuu siitä.

- 172 cm

Vierailija
7/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pine.

Vierailija
8/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako välittää. Nuoruusvuosien jälkeen mittani, 164 cm, ei ole enää haitannut millään tavalla.

Nuorena harmitti kun tytöt kehittyivät ja kasvoivat pituutta nopeammin, mutta sen jälkeen olenkin ottanut takaisin sitä mistä nuorena jäin paitsi.

Ei pituus ole parisuhdemarkkinoilla mikään kovin suuri tekijä, sillä aivan samalla tavalla kuin löytyy pitkistä pitäviä, löytyy myös meistä pätkistä onnensa saavia naisia.

Neljäs kerta toden sanoi ja kolme avioeroa myöhemmin löysin naisen jonka kanssa aion viettää loppuelämäni.

Suurta rakkautta matalassa varressa :-)

Vierailija
9/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Mies ja 175cm ja koen olevani normaalipituinen. En lyhyt en pitkä. Normaali.

Vierailija
10/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 174cm, mutta painaa 95kiloa viettaen salilla monen monta tuntia viikossa. Kroppa nayttaakin silta ja aijapisteita tuntuu satavan seka miehilta etta naisilta ;)

Vierailija
11/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran, mutta en vietäkään aikaa ihmisten ilmoilla juuri lainkaan. Se ei kuitenkaan johdu siitä, että olisin epävarma pituudestani. En ole koskaan toivonut olevani pidempi tai ollut kateellinen pidemmille miehille. Naiset ovat tykänneet minusta aina, ehkä rentouteni johtuu siitä.

- 172 cm

Mutta ollaan kuitenkin nyt rehellisiä, pillussa et pahemmin ui?

En, koska valitsen naiseni tarkkaan, enkä pidä panojen määrää meriittinä.

- 172 cm

Vierailija
12/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta baarissa mutta en muuten. Tai ei mua pieneksi oo sanottu mutta lyhyeksi

Vierailija
13/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haukkuu seläntakana ja haaveilee miehen kokoisesta :(

Itse on minua pari senttiä lyhyempi. Muuten en ole kuullut moitittavan. On se helmi löytö!

Vierailija
14/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan... 

Mutta olenkin nyt tässä vertailussa äärirajoilla eli 175-senttinen. 

Ihmispituudessa viisi senttiä on suuri määrä. Olen miettinytkin, miksi se mittanauhassa on mitätön, mutta jos katsoo 180-senttistä ihmistä... Ylöspäinhän siinä joutuu katsomaan. 

Onneksi harvoin naisia, kyllä tämä ihan miehen pituus on. 

Vierailija
15/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu lyhyenä 180 cm miehenä aika onnettomalta, mutten osaa kuvitellakaan, miten alhaalla itsetuntoni olisi jos olisin 170-175 cm pituinen mies. Varmaan ryhtyisin bottom-mieheksi.

Vierailija
16/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuon pituinen ole lyhyt?

Ei ole. Mulle sopivan pituinen. Olen ollut parisuhteessa n.170-172cm miesten kanssa.

Vierailija
17/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa nyt on niin älyttömän suuri ero, oletko 170 vai 175 cm. Sitten vielä jos 175 cm pituinen käyttää paksupohjaisia kenkiä, niin on jo keskivertoa pidempi n. 178 cm.

Meillä oli aikoinaan firmassa huoltomiehenä lyhyt mies, jalassa aina oikein silmiinpistävän paksupohjaiset kengät, tiedä vaikka oli niidenkin sisällä vielä jotkut "piilokorot". Se jätkä käveli niissä naurettavissa kengissä aina vähän niin kuin varpaillaan.

Välillä kun oltiin tilanteissa, missä ei voinut pitää kenkiä, niin tuo jätkä hävisi suorastaan näköpiiristä. On se joillekin arka paikka tuo pituus. Itse olen ilman "korkoja" 177 cm, enkä ole joutunut koskaan edes ajattelemaan pituuttani, en nyt tuohon aloittajan kategoriaan kuulukaan. Mutta en varmaankaan koskaan kuitenkaan valitsisi itseäni pidempää naista, ei kyllä koskaan ole kohdalle sellainen osunutkaan, joka olisi muutenkaan kiinnostanut ja harvoin naiset kuitenkaan 180 cm lähentelee. Sellainen kun vetäisee vielä kunnon korkokengät jalkaan, niin fantasioissani kyllä mielellään ottaisin sellaisen takaapäin seisten ja varvistaen ja laukeaisin hänen pakaroilleen.

Vierailija
18/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu lyhyenä 180 cm miehenä aika onnettomalta, mutten osaa kuvitellakaan, miten alhaalla itsetuntoni olisi jos olisin 170-175 cm pituinen mies. Varmaan ryhtyisin bottom-mieheksi.

Miksi pituus on sulle niin iso juttu? En ymmärrä tätä ajattelua

- 170cm mies

Vierailija
19/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haukkuneet naiset eikä miehet. Naiset varmasti jättäneet vähemmälle huomiolle, mutta melua pitämättä.

Vierailija
20/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pituus on sulle niin iso juttu? En ymmärrä tätä ajattelua

- 170cm mies

En tunne olevani kunnon mies, kun olen näin lyhyt. Joka päivä vastaan kävelee monia naisia, jotka ovat minun pituisia tai ylikin.