Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

170cm -175cm mies oletko saanut kuulla pineksi haukkumisia elämäsi varrella ihmisiltä?

Vierailija
01.01.2018 |

Ite oon 172cm. V
Valtaosa ihmisistä ei kommentoi mitään, mutta kyllä aina välillä töissä saa kuulla (olen alalla jossa tehdään ruumiillista työtä)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 175cm eikä hän ole lyhyt. Moni suomalainen on juuri tuota mittaa.

Vierailija
22/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

178cm, jatkuvasti saan kuulla lyhyydestäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako välittää. Nuoruusvuosien jälkeen mittani, 164 cm, ei ole enää haitannut millään tavalla.

Nuorena harmitti kun tytöt kehittyivät ja kasvoivat pituutta nopeammin, mutta sen jälkeen olenkin ottanut takaisin sitä mistä nuorena jäin paitsi.

Ei pituus ole parisuhdemarkkinoilla mikään kovin suuri tekijä, sillä aivan samalla tavalla kuin löytyy pitkistä pitäviä, löytyy myös meistä pätkistä onnensa saavia naisia.

Neljäs kerta toden sanoi ja kolme avioeroa myöhemmin löysin naisen jonka kanssa aion viettää loppuelämäni.

Suurta rakkautta matalassa varressa :-)

Hienoa. Voi kun samoihin mittoihin pääsevä poikani olisi yhtä teräksisellä itsetunnolla varustettu.

Vierailija
24/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu lyhyenä 180 cm miehenä aika onnettomalta, mutten osaa kuvitellakaan, miten alhaalla itsetuntoni olisi jos olisin 170-175 cm pituinen mies. Varmaan ryhtyisin bottom-mieheksi.

Miksi pituus on sulle niin iso juttu? En ymmärrä tätä ajattelua

- 170cm mies

En tunne olevani kunnon mies, kun olen näin lyhyt. Joka päivä vastaan kävelee monia naisia, jotka ovat minun pituisia tai ylikin.

Lisäisin tähän vielä sen, että Thaimaassa usein matkustellessani tunnen oloni sielläkin vain keskipituiseksi. Moni paikallinen nuori on minun pituutta ja ulkomaiset turistit (joita on paljon) melkein aina pidempiä kuin minä. Ovat myös komeampia.

Vierailija
25/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu lyhyenä 180 cm miehenä aika onnettomalta, mutten osaa kuvitellakaan, miten alhaalla itsetuntoni olisi jos olisin 170-175 cm pituinen mies. Varmaan ryhtyisin bottom-mieheksi.

Kiusaaja palstalla...

Vierailija
26/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pituus on sulle niin iso juttu? En ymmärrä tätä ajattelua

- 170cm mies

En tunne olevani kunnon mies, kun olen näin lyhyt. Joka päivä vastaan kävelee monia naisia, jotka ovat minun pituisia tai ylikin.

Ehkä sun kannattaisi käydä juttelemassa jossain? Noin vääristynyt ajattelu saa varmasti elämän tuntumaan kurjalta

Vierailija
27/33 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan pystyy kompensoimaan sillä. millainen kalu heiluu lahkeissa. Itse olen 170 cm pitkä, mutta onneksi kulli on seisokissa 23 cm ja lepotilassa 16 cm ja aika paksu. Kyllä jää esim. uimahalleissa pituuteni sivuseikaksi, kun katseet tapittavat vain navan alapuolta, myös miesten, mutta varsinkin naisten.

Itseasiassa en ole uimahallista lähtenyt kertaakaan pois, etteikö joku nainen olisi ehdottanut tapaamista, myös pidemmät naiset, kuin itse olen.

Vierailija
28/33 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mies ja 171cm ei oo kukaa sanonu mutta kengät jalasa oonki noin 176. Isäni on 164 ei oo sillekän puhutu

Vierailija
29/33 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistkaa paska 170cm on jo pitkä.

t. 168cm mies

Vierailija
30/33 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti tulee mittaa lisää kun ajaa BMW:llä

Kyllä. Tosin molo alkaa kasvamaan otsassa.

Vierailija
31/33 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

170-175cm on varsin tavallinen miehen pituus, eikä mitenkään lyhyt. Mä työssäni mittaan usein aikuisten pituutta ja mielestäni juuri tuo 170-175cm on se yleisin pituus miehillä. Jotkut saattaa olla vähän yli ja jotkut jopa vähän alle. Ehkä noin 90% miehistä asettuu välille 167-187cm. Ja ehkä noin 75% on 170-179cm. Alle 165 tai yli 190cm on jo selvästi vähemmän, mutta ei lainkaan tavatonta. Alle 157cm tai yli 200cm on vain yksittäisiä tapauksia.

Vierailija
32/33 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonhan pystyy kompensoimaan sillä. millainen kalu heiluu lahkeissa. Itse olen 170 cm pitkä, mutta onneksi kulli on seisokissa 23 cm ja lepotilassa 16 cm ja aika paksu. Kyllä jää esim. uimahalleissa pituuteni sivuseikaksi, kun katseet tapittavat vain navan alapuolta, myös miesten, mutta varsinkin naisten.

Itseasiassa en ole uimahallista lähtenyt kertaakaan pois, etteikö joku nainen olisi ehdottanut tapaamista, myös pidemmät naiset, kuin itse olen.

Sama kun mulla. Pieni mies, mutta iso lerssi. Miksi me pätkät ollaan isomunaisia?

Vierailija
33/33 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kun mulla. Pieni mies, mutta iso lerssi. Miksi me pätkät ollaan isomunaisia?

Lyhyen miehen kanssa on myös kivempi olla sängyssä kuin sellaisen joka on hirveän paljon pidempi. Saa paremmin kontaktia ja suutelu on helpompaa ja helpompi toteuttaa eri asentoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä