Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki vuonna -68 syntyneet, tunnetteko itsenne nyt vanhoiksi?

Vierailija
01.01.2018 |

Itse ainakin tunnen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ja miehiä parhaassa iässä he ovat! Tunnen monta 1968 syntynyttä ihanaa ihmistä ja heillä on elämä niin kohdillaan, että mikäs siinä on ollessa. Lapset ovat jo isoja, asunto on oma, on hyvät työpaikat, rahaa mennä, ulkonäkö ihan kiva, terveys hyvä - ikä on vain numeroita.

Vierailija
2/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen nuortuvani vuosi vuodelta.

-Hopeakettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikä on vain numeroita.

Yhteiskunta punnitsee ihmisen arvon numeroiden pohjalta.

Nyt ollaan ale-laarissa, pian ongelmajätettä.

Vierailija
4/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, mutta se ei mieltäni paina.

Vierailija
5/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiseksi. Tiedän, etten enää koskaan juokse jalkavammani vuoksi. Enkä tanssi. Että kuolema on koko ajan lähempänä ja tänä vuonna tiedän, että puolet elämästä on reippaasti takana, jos vertaan itseäni jo edesmenneisiin sukulaisiin. Toisaalta osaan nauttia ihan arkisista asioista, koska tiedän, että tämäkin perunakuorimishetki voi olla viimeiseni. Hieman haikea, mutta tyytyväinen olo. Olen saanut elää tähän asti ainakin ja kaikki extra on plussaa. Lapseni alkavat piakkoin pärjätä ilman minua. Saan käyttää rahani kuten haluan ja ostaa, mitä haluan. Kaiken ikäisenä on hyvä olla, mutta nyt taidan elää parasta aikaani.

Vierailija
6/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja elämäni on parempaa nyt kuin koskaan.

Vierailija
7/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiseksi. En missään nimessä vanhaksi. Pikemminkin nuoreksi aikuiseksi, osuvin ilmaisu keski-ikäinen.

Vierailija
8/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalaa täyttää 50... en tunne itseäni vanhaksi, mutta keski-ikäiseksi kyllä.

Vierailija
9/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut jo monta vuotta itseni vanhaksi. Olen antanut itselleni luvan vanhentua. En ota stresssiä asioista, joita en jaksa tehdä enää samaan tahtiin kuin nuorena ja opettelen olemaan itselleni armollinen näissä jutuissa. Elämä on jotenkin helpottunut, vaikka asioiden hoitaminen vaatii enemmän aikaa ja jaksamisen kanssa on ongelmia. Pientä kremppaakin siellä täällä alkanut olemaan. SIlti onnellinen :D

Vierailija
10/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ikä on vain numeroita.

Yhteiskunta punnitsee ihmisen arvon numeroiden pohjalta.

Nyt ollaan ale-laarissa, pian ongelmajätettä.

Vain sinä olet.

Vierailija
11/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vm 69 ja tunnen itseni jo aika vanhaksi. Olen pitänyt kunnostani hyvää huolta, mutta parin viime vuoden aikana tuntunut, että vaivaa alkaa tulemaan ihan fyysisestikin, henkisistä puhumattakaan. Tuntuu että kaikki on nähty ja koettu.  Tunnen itseni myös vuosi vuodelta entistä masentuneemmaksi ja veto on poissa. Miettinyt itsariakin useasti, mutta liian hannari ja saamaton siihenkin.

Vierailija
12/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on saavutus että on50v asti elänyt.

sama sisältä, ulkokuori rapisee..

Vierailija
13/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on helvetin typerää sanoa, että ikä on vaan numeroita. 

Vierailija
14/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.... tuntuu ihan hirveeltä varsinkin kun viimeset 10 vuotta menneet hukkaan. Valitsin väärin ja jäin yksin. Nyt tajuan ,ettei tän ikäistä kukaan huoli sitten jätettynä.

Vierailija
15/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama oikeastaan, kuinka vanhaksi itseni tunnen, mutta kun löytys joku mies joka kelpuuttias mut ja olis seksiä ja kaikkea niinkuin nuorena. Mies joka haluaisi oman ikäisensä naisen ja luonne olis tärkein ja arvot. Luulin jo löytäneeni sellaisen, mutta tämä olisikin aseksuaali ja se ei kyllä ollut kiva yllätys!

Vierailija
16/16 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ja miehiä parhaassa iässä he ovat! Tunnen monta 1968 syntynyttä ihanaa ihmistä ja heillä on elämä niin kohdillaan, että mikäs siinä on ollessa. Lapset ovat jo isoja, asunto on oma, on hyvät työpaikat, rahaa mennä, ulkonäkö ihan kiva, terveys hyvä - ikä on vain numeroita.

Omistusasuminen  ei ole enää mikään päämäärä vaan monille ollut vankila. Se ei ole syy olla tyytyväinen välttämättä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän