Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Turussa asua tai säilyttää mielenterveytensä?

runojen tutkija Hunk
01.01.2018 |

Porraskäytävässä on aavistuksen pistävä haju. Syy selviää isännöitsijän seinälle jättämästä ilmoituksesta: Hissiin ja tasanteille pissataan päivittäin! Ja kolme surunaamaista hymiötä. Pissaaminen on saatava ehdottomasti loppumaan!

Tämä on Turku. Tarkemmin matala kerrostalo Halisten kaupunginosassa Aurajoen yläjuoksulla."

tämä lehtiartikkelista

itse kävin taas turussa tässä kaverin luona, tupakansavu täytti kerrostalon rapun ja tunkeutui asuntoon sisään, käskin laittaa varoituslapun että se on loputtava tai isännöitsijälle ilmoitus tv naapurit

moni kaveri menetttänyt turussa myös mielenterveyden ja osastolle, mikä turkua vaivaa, itse en menisi sinne koskaan enää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoja ei enää ole, paitsi ne, joista jokainen itse tykkää. Silloin joskus voi vähän kuseskella rappukäytävään.

Vierailija
2/6 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en säilyttänyt mielenterveyttänyt vaan jouduin psykoosiiin kun menin turkuun, myös moni kaveri seonnut siellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaveriporukkasi on sitä luokkaa, että asuu talossa, jossa tupakoidaan ja kuseksitaan rapussa, niin todennäköisesti mielenterveys ei säily. Turkuun se ei kuitenkaan liity millään tavalla.

Itse olen Turusta muuttanut Hell's Sink:iin ja jos jossain mielenterveys rapistuu, niin täällä. Järkky, ruma paika. Turussa ei edes huonomaineinen Varissuo näytä samalta, kuin täällä joku Pihliksen getto esimerkiksi. Hrr, kylmiä väreitä.

Vierailija
4/6 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vaihtoehdot ovat täysin mahdollisia. 

Tunnen monta Turussa asuvaa ja tunnen myös paljon mielenterveydeltään normaaleja ihmisiä. 

Vierailija
5/6 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on lopulta aika masentava kaupunki.

Vierailija
6/6 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

turussa haisee halisessa muukin kuin pissa kerrostalossa, keväisin haisee sian virtsa ja lannoitteet ympäri alueen, kun lannoitteet alkaa valumaan aurajokeeen

ja siis mieti mitä siellä masentavassa turun keskustassa on?

pizzeria rax ja samat tyypit sahanneet 40 vuotta sitä torin kulmaa

kauhea paikka asua, helsingissä voi sentään ajaa metrolla paikasta paikkaan!