Kävin koiran kanssa ulkona ja huomasin, että katutason yksiössä asuva nuori nainen kyhjöttää yksin sohvalla
Eikö nuoren ihmisen pitäisi olla kavereiden kanssa menossa tähän aikaan? Tuli hieman surullinen olo hänen puolestaan. Pitäisikö käydä kysymässä onko sillä kaikki ihan ok?
Kommentit (25)
Ehkä se on niin kuin minä eikä vain ole vielä lähtenyt.
ihan normaali uus vuosi. Mitä sä luulet että kaikki muut normaali-ihmiset tekee? Oksentaa pusikossa yön läpi niin kuin alkkikset? hahahah!!
Minäkin istun tässä yksin sohvalla. Kaikki ok. :)
Kävin kaupungilla neljän maissa ja joku känninen toope rupesi seuraamaan ja yritti saada huomioni. Koskettu käsivarttani ja suu kävi jotain sameaa. Kahdesti sain kipakasti sanoa "älä koske", ennen kuin jättäytyi taakse. Sitä tehdessään karjaisi vielä perään.
Paljon mieluummin kotona kuulokkeet korvilla ja iPad hyppysissä kuin tuolla menoss kännitoopejen seurassa.
Tämä on vain yksi päivä vuodessa, ei sen enempää. Olen kristitty, enkä juhli näitä pakanamenoja.
Kas kaupunkiyksiön ikkuna, sielt kyylä sisään kurkistaa...
Nuorena minäkin vietin uuden vuoden aina yksin, jos en sattunut olemaan töissä. Olin ravintola-alalla ja ilmoittauduin aina työvuoroon, jos mahdollista kaikiksi juhlapyhiksi. En mitään muuta niin inhoa, kuin kännisiä örveltäjiä. Jos on pakko olla ravintolassa niiden kanssa, niin mieluummin palkallisesti ;).
Jos olet mies niin käy pokaamassa se naikkonen! Rohkeasti ovikelloa soittamaan niin varmasti seura kelpaa!
Onneks sulla on se koira niin et ole koskaan yksin.
Mukavahan tässä sisällä lämpimässä on köllötellä, herkkuja syödä ja elokuvia katsoa. Älä ap ole surullinen, elämä on valintoja, ei kaikkia viehätä uudenvuoden juhlat.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö! Oisit päässy panee!
Mutku Civicissä jäi valot päälle...
Päivä toisten joukossa.
Kirjoittelen palstalle,m katselen tuubivideoita, elokuvia, syön torttuja ja olen huomenna ilman krapulaa.
Suunnittelen 20 kilsan pyörälenkkiä huomiseksi :-)
Mä jätän kaikki tällaiset yleiset juhlapäivät väliin, koska liikkeellä on ihan liikaa ihmisiä, jotka pääsevät juhlimaan liian harvoin. Heillä menee siis overiksi ja siinä samalla pilaavat muiltakin fiilikset.
Olinkohan se minä? Kaikki on ok, ei vaan ole ystäviä keiden kanssa viettää aikaa. Mikäs tässä elokuvia katsellessa :)
Vierailija kirjoitti:
Päivä toisten joukossa.
Kirjoittelen palstalle,m katselen tuubivideoita, elokuvia, syön torttuja ja olen huomenna ilman krapulaa.
Suunnittelen 20 kilsan pyörälenkkiä huomiseksi :-)
Vitun ihqua ajaa pyörällä jäätävässä viimassa.
Nuoret lähtee liikenteeseen joskus klo 22 - 23. Jos lähtee, tämä on hyvä ilta olla kotona, kun kaikki sekot ovat ulkona.
Älä kurkistele ihmisten ikkunoista, niin ei tule surullinen olo.