Taas se alkoi, koira vauhkona
Hitto, nyt se alkoi. Jokavuotinen rakettien paukuttelu.
Kommentit (24)
Meillä taas koira ei piittaa tippaakaan paukahtelusta.
Hö, ilmeisesti kaikkiin koiriin ei paukuttelu vaikuta. Mulla on kaksi koiraa ja ne ei korvaansa lotkauta.
Uusi vuosi ja raketit tuskin tulevat kenellekään yllätyksenä. Olisit käynyt ajoissa hakemassa koiralle jotain rauhoittavaa lääkettä.
Täällä kissan kanssa sama ongelma.. Tsemppiä sinne!
Kenen kumman on pakko ampua raketteja aattona kuuden maissa ja jopa ennen sitä? Pakkotainnutetaanko lapset unilääkkeellä heti sen jälkeen, että iskä ja äiskä saa juhlia aattoyön?
Annoin sille koirien rauhoittavia, menee jonkun aikaan ennenkuin vaikuttavat.
Verhot ja kaihtimet kiinni, musiikit soimaan ja itselle zen- mielentila, koirankin pitäisi rauhoittua. Vaatehuoneen tai -kaapin oven voi jättää auki ja jokin kiva vilttipesä jonnekin jotta kissa saa piiloutua sinne. Yllättävää että kissa reagoi, omat nyt jo edesmenneet kissat eivät välittäneet tippaakaan raketeista tai ukkosesta, eivät koiratkaan, nuorempi katseli raketteja iloisena ikkunasta, vanhempi ei enää kuullut niitä loppuvuosinaan. Koirat oli valmennettu huolella liikkumaan kaikkialla, vartioimaan kaikkea ja olemaan hötkyilemättä.
Lemmikkilintujen kanssa sama juttu, kaihtimet kiinni ja telkkari päälle, niitä välähdykset häiritsevät enemmän kuin äänet, pieneläinten terraariot voi peittää vaikka pyyhkeellä, näin ne voivat kuvitella olevansa piilossa maailman melskeistä.
meilläkään koira ei pelkää thundershirtin kanssa, mutta ilman kyllä
Täälläkin kuuluu rakettien paiske, 7v koira kääntää kylkeä sohvalla.
Koira on rodultaan pitbullterrieri.
Vierailija kirjoitti:
Uusi vuosi ja raketit tuskin tulevat kenellekään yllätyksenä. Olisit käynyt ajoissa hakemassa koiralle jotain rauhoittavaa lääkettä.
Annoin sille jo rauhoittavia. En vaan ajatellut, että paukuttelu alkaa jo heti kuuden jälkeen.
Mukavaa iltaa kaikille!
tv: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin sille jo rauhoittavia. En vaan ajatellut, että paukuttelu alkaa jo heti kuuden jälkeen.
Mukavaa iltaa kaikille!
tv: ap
Ainahan ne aloittaa 18 jälkeen. -____-
Hyviä iltoja sinne!
Meillä ei auttanut rauhoittavat. Nyt tuo ottaa lungimmin, ennen se oli eloojäämiskamppailua.
Musiikki soimaan jokaiseen huoneeseen, verhot kiinni ja itse tekee kotitöitä, leikkii koiran kans yms. Joskus ei autanut kuin silittely vessassa.
Kahdentoista tunnin kosto koko kevään koiranpaskapölystä.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, nyt se alkoi. Jokavuotinen rakettien paukuttelu.
Tapa se paska rakki
Kannattaa itse pysyä rauhallisena ja rentona. Monesti suurin syypää on se koiran omistaja joka omalla käytöksellään pahentaa asiaa. Elukat vaistoaa sellaisen jos ihminen on ihan vauhkona.
Pistää musiikkia taustalle soimaan ja sillä hämää paukkeiden äänet. Ottaa itse ihan rauhassa niin kuin mitään ihmeellistä ei olisikaan. Aina on mennyt elukoiden kanssa hyvin tällä reseptillä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas koira ei piittaa tippaakaan paukahtelusta.
Ei meilläkään välitä paukuttelusta,nukkuu vaan,ehkä parempi näin:).
Hei te raketteja pelkäävien koirien omistajat, ootteko vieneet koirat lähelle paukuttelua vai ovatko ne aina pelänneet? Mulla on kaks shelttiä, toinen niistä arka. Raketteihin eivät reagoi mitenkään, pysytään sisällä kun paukkuu.
Näinpä. Meillä ei oo koiraa, mutta hyvin kuulee, miten naapurin koira sai hepulin. 😬