Eikö sulla ole ajokorttia?
Kommentit (10)
Mulla on, koska tarvitsen autoa joka arkipäivä.
Ei ole enkä koe itselleni tarpeelliseksi hankkiakaan.
Hankin ajokortin vasta 32-vuotiaana, kun muutimme isosta kaupungista pikkukaupunkiin, jossa ei juuri ollut julkista liikennettä. Täällä ei pärjäisi ilman. Nyt on kortti ollut jo 20 v, mutta taskuparkkerausta en ole tehnyt koskaan paitsi autokoulussa tolppien väliin.
Ei oo. Silloin, kun täytin 18, sain isoäidiltäni 70 000 markkaa, kuten isoveljenikin sai, että ostan auton, kun saan ajokortin. En ajanu kuitenkaan korttia, vaan matkustelin niillä ”autorahoilla”. En oo autoa tarvinnu. Bussilla, kaverien kyydillä ja taksilla kuljen.
Ei ole ei. Joskus olen kyllä miettinyt että ehkä tulevaisuudessa sen hommaan, mutta ympäristöseikat mietityttää.
Ei ole. Asun Tampereella ja täällä on niin hyvät julkiset, että ei ole ollut välttämätöntä tarvetta. Kyllä sen silti joskus tulevaisuudessa olen ajatellut hankkia. N23
Ei ole ja uudenvuoden päätökseni on lopettaa tämän palstan seuraaminen ja ajan hukkaaminen nyt tähän, että tänne enää mitään vaivautuisin kirjoittamaan. Ajokortittomuudellani ei tosin ole mitään tekemistä asian suhteen, vaan ihan tämän palstan itsensä luoteesta ja täällä vallitsevista käytännöistä ja käytänteistä (ja palstan yleisestä ns. hengestä) se vaan johtuu, eikä mistään muusta .
Hyvää Uutta vuotta nyt, kuitenkin, näin lähtiessäni kaikille täällä.
toiv.: tämän hetkinen nimim :'Anonyymi poistuja'
On BCe, mutta en ole ajanut 10 vuoteen, eikä ole koskaan ollut autoakaan.
On. Mutta en tiedä tarvinko enää.