Mies oli ostanut 300 eurolla ilotulitteita poikien kanssa
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Mies käyttää omia rahojaan niin kuin haluaa. Paljonkos itse käytit rahaa jouluverhoihin, tuikkukuppeihin , kukka-asetelmiin, suklaaseen ja muuhun roinaan jouluna?
Tuikkukuppikirjoittaja, voisitko kertoa pari tietoa itsestäsi:
- ikä
- ammatti
- vanhempiesi koulutus
Kiitos!
ohis
Millaistahan on elää maailmassa, jossa naiset ostelevat koko ajan tuikkukipoja ja krääsää, ja miehet pommeja 300 eurolla 🤔.
Ei, nyt tulee mielikuvituksen rajat vastaan, en kykene edes kuvittelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei taida olla suuri järjen jättiläinen. Enkä tarkoita käytettyä rahamäärää vaan sitä, mitä tuossa opetetaan niille pojillenne: älytöntä kulutusjuhlaa ja ympäristön saastuttamista (enkä tarkoira pelkästään sitä jäljelle jäävää roskaa - jonka miehesi toivottavasti siivoaa pois, vaan ilotuliteteollisuuden synnyttämää ympäristökuormaa).
Jos teistä edes toinen on selvinpäin, niin miksi ihmeessä ette mene yhdessä katsomaan paikkakuntanne järjestämää ilotulitusta?
Sanotko samaa joulustakin? Tai ystävänpäivästä ja naisten päivästä, kun naisille PITÄÄ ostaa krääsää?
Mikä on se juhla/tilaisuus, jolloin naiselle (tai miehelle) pitää ostaa krääsää? En ole itse tähän ikään (40v) sellaista juhlaa viettänyt, johon kuuluisi ehdottomasti krääsän ostaminen...
Mies oli ovela ja nyt pojalla kuluu helposti pari tuntia raketteja ampuessa kun taas te voitte viettää sen ajan makuuhuoneessa! ;) Kunnon seksi-ilotulitus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies käyttää omia rahojaan niin kuin haluaa. Paljonkos itse käytit rahaa jouluverhoihin, tuikkukuppeihin , kukka-asetelmiin, suklaaseen ja muuhun roinaan jouluna?
- ikä
- ammatti
- vanhempiesi koulutus
Kiitos!
ohis
55, asiantuntija, merkonomi, myyjä. Ole hyvä. Entä itseltäsi samat?
Onpa sulla typerä äijä. Olen eläinrakas ja vihaan ja halveksun ihmisiä joiden pitää välttämättä saada ampua ilotulitteita. Itsekkäämpiä paskoja saa etsiä. Pistäisivät ilotulitteiden hinnan rahatukun persereikäänsä ja sytyttäisivät tukun tuleen. Yhtä järkevää hommaa mutta siitä ei seuraa roskaa ja tuskaa ja kärsimystä viattomille
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla typerä äijä. Olen eläinrakas ja vihaan ja halveksun ihmisiä joiden pitää välttämättä saada ampua ilotulitteita. Itsekkäämpiä paskoja saa etsiä. Pistäisivät ilotulitteiden hinnan rahatukun persereikäänsä ja sytyttäisivät tukun tuleen. Yhtä järkevää hommaa mutta siitä ei seuraa roskaa ja tuskaa ja kärsimystä viattomille
Voi pikku persenaamaa kun NIIIIN har-mit-taa!!!!!!!
Itse otimme aikoinaan koiramme mukaan ilotulituksia seuraamaan -toki sivummalle jääden koska koiran herkät korvat- ja mitään ei hauhau koskaan valittanut...
Haistapa piitkä paska -minä menen laittamaan muutaman raketin juurikin NYT.
Klassikko on vain se kun ei käydä ravintoloissa ja käytetä kohtuuttomasti alkoholia on perusteltua pistää sitten 400 euroa taivaalle noin "järkevästi" perusteltuna jos itse on paheksuttavasti ollut yökerhossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei taida olla suuri järjen jättiläinen. Enkä tarkoita käytettyä rahamäärää vaan sitä, mitä tuossa opetetaan niille pojillenne: älytöntä kulutusjuhlaa ja ympäristön saastuttamista (enkä tarkoira pelkästään sitä jäljelle jäävää roskaa - jonka miehesi toivottavasti siivoaa pois, vaan ilotuliteteollisuuden synnyttämää ympäristökuormaa).
Jos teistä edes toinen on selvinpäin, niin miksi ihmeessä ette mene yhdessä katsomaan paikkakuntanne järjestämää ilotulitusta?
Sanotko samaa joulustakin? Tai ystävänpäivästä ja naisten päivästä, kun naisille PITÄÄ ostaa krääsää?
Mikä on se juhla/tilaisuus, jolloin naiselle (tai miehelle) pitää ostaa krääsää? En ole itse tähän ikään (40v) sellaista juhlaa viettänyt, johon kuuluisi ehdottomasti krääsän ostaminen...
Mullekaan ei miehen tai kenenkään muun tarvi ostaa krääsää. Joululahjaksi ei tullut mieheltä mitään (sovitusti). Ystävänpäivänä käydään usein syömässä ja naistenpäivänä kahvilla. Krääsää en halua ja kiinasta en tilaa mitään. Että äläpä yleistä. Kukaan ei pakota sua olemaan naisen kanssa, joka tykkää krääsästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ikä
- ammatti
- vanhempiesi koulutus
Kiitos!
ohis
55, asiantuntija, merkonomi, myyjä. Ole hyvä. Entä itseltäsi samat?
Kirjoittaako noin iäkäs mies tuollaista tekstiä? Hämmästyttävää.
Olen 52-vuotias, syövän vuoksi sairauslomalla asianajajan tehtävistä, vanhempina kirjanpitäjä ja DI.
Toivotan sinulle huomattavasti parempaa vointia ja uutta vuotta.
Kuten 11vee poikamme sanoo: "typerät ihmiset ampuu rahaa taivaalle, senkin voisi säästää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä. T: Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuten 11vee poikamme sanoo: "typerät ihmiset ampuu rahaa taivaalle, senkin voisi säästää".
Haha!
Minä olin 11v ikäisenä koko illan pommeja sytyttelemässä kavereideni kanssa.
Hauskaa loppuelämää vaan tulevalle ankeuttajalle.
Me ostettiin n.100€lla ilotulitteita, että voidaan terrorisoida naapurin koiria. Ne kuitenkin terrorisoivat meitä 364 päivää vuodesta. Aiotaan pamautella oikein huolella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha!
Niin minäkin olin, mutta onneksi poika näyttää olevan fiksumpi jo tuon ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha!
Niin minäkin olin, mutta onneksi poika näyttää olevan fiksumpi jo tuon ikäisenä.
Puhut kuin pikkukiinalaisten räjäyttelyssä olisi jotain väärää. Ei muuten ole....
Minä en osta ollenkaan raketteja. Minä nostan automaatilta käteistä ja poltan sitä salaa saunassa. Taas meni saturainen. Kyllä lämmittää.