Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä verran teillä tulee uudenvuoden juhlinta maksamaan?

Vierailija
31.12.2017 |

Meillä pariskuntana meni 60,- Ihan ok. Sillä saadaan hyvää ruokaa, juomat ja ilotulitus. Meillä on 6 pariskunnan kimppajuhlat kohta alkamassa ja jokainen hoitaa oman arvoltaan saman osuutensa yhteiseen juhlaan. Ruokana kivipohjalla tehtyjä pizzoja, päärynä-aurajuusto-pähkinäsalaattia, nizzansalaattia, hummusta, paahdettua paprikaa, marinoituja punasipuleita ja juureslastuja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä että tuleeko korvausvaatimuksia. Hyvin usein olen selvinnyt pelkillä sakoilla.

Vierailija
2/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljat, 2 perunasalaattia yhteensä 2e, nakit, oisko 2,5e/2 pkt, patongit leivoin itse. Sipsejä pari pussia halvimpia, euro mitälie? Noita varmaan vielä huomennakin syödään, kaljat kyllä juon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät eväät teillä. Kun on perhettä ja lemikkejä niin koskaan en laske mitä menee.

Pitää ostaa aina niin paljon että hyvä että jaksaa kauppareissut.

Vierailija
4/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu euron enemmän kun normaaleina päivinä, sillä ostin tähtisädetikkuja paketillisen. Ruoka ei poikkea arkiruokailusta enkä juomia tarvitse.

Vierailija
5/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€

Vierailija
6/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi olutta ja hinnaksi tuli 7,57.

Vierailija
7/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari energiajuomaa, limsapullon, graavilohta, karjalanpaistia, sienisalaattia ja perunoita ja porkkanoita. Pari kolme kymppiä? Muuta en juhlintaani tarvitse, yksin sitä vietän.

Vierailija
8/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljat, 2 perunasalaattia yhteensä 2e, nakit, oisko 2,5e/2 pkt, patongit leivoin itse. Sipsejä pari pussia halvimpia, euro mitälie? Noita varmaan vielä huomennakin syödään, kaljat kyllä juon.

Kaljat ja pari perunasalaattia yht. 2 euroa vai 2 perunasalaattia 2 euroa?

Vierailija
9/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sipsipussia ja muutamat dipit, siinäpä se. Joulusta jääneitä suklaita varmaan noiden lisäksi syödään. Perunasalaatti piti itse tehdä, mutta jäi tekemättä ja syötiin eilistä ruokaa.

Vierailija
10/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kympin. Ostin juustoa ja viinirypäleitä. Olen yksin kotona enkä juo alkoholia. N21

Vierailija
11/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0e. Olin eilisen, yön, ja aamupäivän töissä. Kohta tutimaan 🙌

Vierailija
12/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku kuohari varmaan 10 euroa

Muutama olut tms. 5 euroa

Perunasalaatit ja nakit 5 euroa

Herkut 5 euroa

Tulitteet 10 euroa

Vaikka joku kohta vähän heittelis, niin varmaan siellä 30 - 50 euron välillä se ekstrakulutus on. Tosin jotainhan sitä olis kuitenkin syöty ja juotu, vaikkei uusvuosi oliskaan.

Vierailija
13/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan meni vajaat 50€.taloudessa mies,minä ja kissa. Tytär poikkeaa miehensä kanssa illalla. Saunotaan ja syödään. Alkoholia ei ole.

Vierailija
14/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä nollilla leveilyä. Ihan kuin se olisi joku kiitettävä  hyve, ettei laita ropoakaan ikinä mihinkään arjesta poikkeavaan. Tämä ei liity tähän ketjuun. Tuli vaan mieleen. Tai liittyy sittenkin. Jos kysytään, että minkä verran uudenvuoden juhlinta tulee maksamaan teillä, niin vastaus "ei mitään kun en juhli" on yhtä typerä kuin että jos kysytään minkä kokoisi vaatteita teidän 7-vuotias käyttää ja siihen vastataan, että ei minkään, kun mulla ei ole 7-vuotiasta lasta :D

Vierailija
15/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 euroa. Kaapissa ruuat ja herkut tälle päivälle ja huomiselle. Alkossa en käynyt, kaapissa juomia. Alkon glögiä taidan ottaa tänään. Ei omia raketteja, menemme katsomaan perheilotulitusta.

Vierailija
16/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä nollilla leveilyä. Ihan kuin se olisi joku kiitettävä  hyve, ettei laita ropoakaan ikinä mihinkään arjesta poikkeavaan. Tämä ei liity tähän ketjuun. Tuli vaan mieleen. Tai liittyy sittenkin. Jos kysytään, että minkä verran uudenvuoden juhlinta tulee maksamaan teillä, niin vastaus "ei mitään kun en juhli" on yhtä typerä kuin että jos kysytään minkä kokoisi vaatteita teidän 7-vuotias käyttää ja siihen vastataan, että ei minkään, kun mulla ei ole 7-vuotiasta lasta :D

No johonkinhan heidänkin pitää katkeruuttaan ja pahaa oloa purkaa. Esittää sitten vaikka, että se tylsä uusivuosi on heillä ihan tavoiteltu ja toivottu tilanne.

Vierailija
17/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo noin 20 euroa

Shampanjapullo noin 60 euroa

Juustot noin 30 euroa

Hedelmiä, joiden hintaa en tiedä, olisko 5-10 euroa?

Ruokana on paellaa, hintaa en ole laskenut mutta itse tehdään joten ei ole kalliimpaa kuin normaali arkiruokamme.

Ilotulituksen järjestää kaupunki, kävellään tuohon Töölönlahdelle katsomaan sitä yöllä, ei maksa mitään.

Ollaan lapseton keski-ikäinen pariskunta ja vietetään uusi vuosi kaksin.

Vierailija
18/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinat: 4000€

Ruoka: 5000€

Raketit: 2000€

Vierailija
19/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljat ja pari perunasalaattia yht. 2 euroa vai 2 perunasalaattia 2 euroa?

Kaljoista ei puhuta, 2 perunasalaattia yhteensä euron ;D

Vierailija
20/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohari oli parikymppiä, muihin alkoholijuomiin meni ~15€ ja baariin menee yleensä n. 20€ ja sit taksit eestaas puokkiin kamun kans n. 10€. Eli joku vajaa 70€ jos käy yöllä vielä ruokaakin hakemassa :D