Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuulle 2018 plussanneet

31.12.2017 |

Muita vasta plussanneita? Meillä osuu laskettu syyskuun alkupuolelle 🙈

Kertokaahan fiiliksiänne!

Kommentit (35)

21/35 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 2vk hedelmöityksestä (eli menkkojen aikaan) parina päivänä ruskeaa vuotoa ja kerran pulaus kirkkaanpunaista. Saattoi kuulemma olla vielä jopa kiinnittymisvuotoa. Siitä viikko myöhemmin tuli taas päivä kirkkaanpunaista vuotoa ja lähdin selkäkipujen takia päivystykseen, mutta kohdussa oli kaikki hyvin ja alkio kasvanut. Eilen oli taas ultra, mutta sykettä ei saatu varmistettua, koska alkio oli vielä niin kovin pieni, että viikot ovat edelleen mysteeri. Samoin LA, meneekö heinäkuun puolelle sittenkin :D Itse olin sykkeen näkevinäni, vertasin vielä netissä videoihin ja näytti syke samalta, mutta varmistus viikon päästä.

Aikamoinen matka ollut tähän mennessä, epätietoisuutta, epätoivoa ja ihmetystä. Onneksi raskausoireita on ollut aika paljon. Kuvotus, pahoinvointi, närästys, mielihalut, ruokaällötykset, väsymys, turvotus, nuhaisuus... You name it ;)

22/35 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläki fb-ryhmä kiinnostelis! Kenelle viestiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kaikki,

Täällä myös yksi juuri plussannut. Meillä laskettuaika olisi ihan syyskuun lopussa. Tein testin jo aikaisin, kun syön lugestroneja (dpo 12) ja silloin sain ekat haalean viivan, jonka vahvistumista olen tässä seurannut sydän sykkyrällä torstaista asti. Huomenna olisi menkkojen alkamispäivä, mutta toiveikkaana olen, kun ainakin viiva on lähtenyt tummentumaan ja selkeää plussaa näyttää. Pelottavaa miten onnellinen on, vaikka kaikki on vielä vähän epävarmaa. Mulla oireina menkkakipumaiset tuntemukset pari viime päivää, nälkä ja varsinkin aamuisin kehon lämpötila tuntuu olevan korkeammalla. Oudosti ollut myös maha sekaisin sekä vähän pää kipeänä. Isot onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiä plussaa odottaville!

24/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips. Täällä hieno plussa saatu jo dpo 11 mikä on minulle kyllä aikaisin plussa, yleensä nousee hormooni hitaasti. LA olisin syyskuun viimeinen päivä. Eli minulla 3 lasta ennestään, nuorin täytti juuri vuoden. Imetys piti menkat poissa ja kun sen lopetin niin ensimmäisestä oviksesta kävi tärppi :D Oikeastaan ollut kohdun alue ja nivuset arat oviksesta lähtien ja etova oloviikon päivät sekä iltaisin tooosi kylmä, mutta sitten välillä iskee tuskanhiki. Fb -ryhmään haluaisin?

25/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Koitin jo kirjoitella, mutta viesti häpyi johonkin. Meillä kuitenkin la ilmeisesti syyskuussa! :) Luulisin että puolen välin tienoilla, mutta tarkkaa ajankohtaa en tiedä. Imetän vielä ja menkat ei ehtinyt ollenkaan alkaa, joten ei tarkkaa tietoa kierrosta.

Ennestään meillä on kaksi lasta, esikoinen pian 3 v ja juniori 11 kk.

Ja fb-ryhmästä olen myös kiinnostunut! Joku vau.fi palstan fb-ryhmä on olemassa, mutta sinne pääseminen olisi vaatinut sen luokan salatiedettä, että luovutin heti kättelyssä :D

26/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tulisin myös FB-ryhmään.

Täällä ei mitään ihmeempiä. Oksentelua. 7+6 kai.

27/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9110 kirjoitti:

Mä laitoin spostia! ☺️ Kiitos sulle kun viitsit tehdä!

Mullakaan ei vuotoja, eikä varsinaisesti kipujakaan, mutta tuntemuksia alavatsalla. Pieni vuoto on ymmärtääkseni ok eikä tarkoita mitään :)

Kuka on tehnyt ryhmän?

28/35 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä kans yks plussannu tän viikon torstaina ja positiivinen shokkihan se oli😍 ja LA menee syyskuun viimesille päiville. On tää kyllä jännää ja vaikeaa olla puhumatta kellekkään tästä ilouutisesta, sillä olen vasta rv. 4-5. Missä vaiheessa muut ovat julkistaneet raskausuutisensa? Minua myös kiinnostaa fb ryhmä ☺️

29/35 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ryhmä ei tuntunut saavan innokasta vastaanottoa ja kilpailevalla (2+) löytyi aktiivinen fb-ryhmä jonne siirtyi suurin osa porukasta.

30/35 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Täällä myös yksi ketä kiinnostaisi fb ryhmä. Just vasta itsekin plussannut, jonnekin syyskuulle osuu LA ja shokki on melkoinen :) toivottu raskaus kylläkin! Pelko vain melkoinen viimeisen keskenmenon jälkeen.

31/35 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mikä mahtaa olla tällä hetkellä aktiivinen ”odottavien” ryhmä?

32/35 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.. onko facessa jo ryhmää syyskuisille? Täälläkin laskettu aika syyskuussa, ja ryhmä kiinnostaisi.. en vain ole sellaista löytänyt. :)

Vierailija
33/35 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa la myös 20.9

Esikoinen vm 05😊

Pirkanmaan alue

34/35 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla LA syyskuun keskivaiheilla. 12.9.

Ensimmäistä odotellaan ja jotenkin tuntuu, että nyt vasta alkaa tajuamaan, että tämä pieni tulee syntymään oikeasti meille!😍

Onko teillä muilla ollut tuossa raskausviikoilla 23-27 sellaista, että maha tuntuu vähän pienenevän ja vyötärö tulee enemmän taas esiin? Jotenkin nyt kun ekaa odottaa niin huolestuu helposti kaikesta pienestäkin.

Onko täällä kuinka monta esikoisen odottajaa?

😊♥️

35/35 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tehdään tollanen FB ryhmä! Kiva idea 😊