Syyskuulle 2018 plussanneet
Muita vasta plussanneita? MeillĂ€ osuu laskettu syyskuun alkupuolelle đ
Kertokaahan fiiliksiÀnne!
Kommentit (35)
TÀÀllÀki fb-ryhmÀ kiinnostelis! Kenelle viestiÀ?
Hei Kaikki,
TÀÀllÀ myös yksi juuri plussannut. MeillÀ laskettuaika olisi ihan syyskuun lopussa. Tein testin jo aikaisin, kun syön lugestroneja (dpo 12) ja silloin sain ekat haalean viivan, jonka vahvistumista olen tÀssÀ seurannut sydÀn sykkyrÀllÀ torstaista asti. Huomenna olisi menkkojen alkamispÀivÀ, mutta toiveikkaana olen, kun ainakin viiva on lÀhtenyt tummentumaan ja selkeÀÀ plussaa nÀyttÀÀ. Pelottavaa miten onnellinen on, vaikka kaikki on vielÀ vÀhÀn epÀvarmaa. Mulla oireina menkkakipumaiset tuntemukset pari viime pÀivÀÀ, nÀlkÀ ja varsinkin aamuisin kehon lÀmpötila tuntuu olevan korkeammalla. Oudosti ollut myös maha sekaisin sekÀ vÀhÀn pÀÀ kipeÀnÀ. Isot onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiÀ plussaa odottaville!
Heips. TÀÀllÀ hieno plussa saatu jo dpo 11 mikÀ on minulle kyllÀ aikaisin plussa, yleensÀ nousee hormooni hitaasti. LA olisin syyskuun viimeinen pÀivÀ. Eli minulla 3 lasta ennestÀÀn, nuorin tÀytti juuri vuoden. Imetys piti menkat poissa ja kun sen lopetin niin ensimmÀisestÀ oviksesta kÀvi tÀrppi :D Oikeastaan ollut kohdun alue ja nivuset arat oviksesta lÀhtien ja etova oloviikon pÀivÀt sekÀ iltaisin tooosi kylmÀ, mutta sitten vÀlillÀ iskee tuskanhiki. Fb -ryhmÀÀn haluaisin?
Heips!
Koitin jo kirjoitella, mutta viesti hÀpyi johonkin. MeillÀ kuitenkin la ilmeisesti syyskuussa! :) Luulisin ettÀ puolen vÀlin tienoilla, mutta tarkkaa ajankohtaa en tiedÀ. ImetÀn vielÀ ja menkat ei ehtinyt ollenkaan alkaa, joten ei tarkkaa tietoa kierrosta.
EnnestÀÀn meillÀ on kaksi lasta, esikoinen pian 3 v ja juniori 11 kk.
Ja fb-ryhmÀstÀ olen myös kiinnostunut! Joku vau.fi palstan fb-ryhmÀ on olemassa, mutta sinne pÀÀseminen olisi vaatinut sen luokan salatiedettÀ, ettÀ luovutin heti kÀttelyssÀ :D
MielellÀni tulisin myös FB-ryhmÀÀn.
TÀÀllÀ ei mitÀÀn ihmeempiÀ. Oksentelua. 7+6 kai.
KÀyttÀjÀ9110 kirjoitti:
MĂ€ laitoin spostia! âșïž Kiitos sulle kun viitsit tehdĂ€!
Mullakaan ei vuotoja, eikÀ varsinaisesti kipujakaan, mutta tuntemuksia alavatsalla. Pieni vuoto on ymmÀrtÀÀkseni ok eikÀ tarkoita mitÀÀn :)
Kuka on tehnyt ryhmÀn?
Hei tÀÀllĂ€ kans yks plussannu tĂ€n viikon torstaina ja positiivinen shokkihan se oliđ ja LA menee syyskuun viimesille pĂ€iville. On tÀÀ kyllĂ€ jĂ€nnÀÀ ja vaikeaa olla puhumatta kellekkÀÀn tĂ€stĂ€ ilouutisesta, sillĂ€ olen vasta rv. 4-5. MissĂ€ vaiheessa muut ovat julkistaneet raskausuutisensa? Minua myös kiinnostaa fb ryhmĂ€ âșïž
Hei, ryhmÀ ei tuntunut saavan innokasta vastaanottoa ja kilpailevalla (2+) löytyi aktiivinen fb-ryhmÀ jonne siirtyi suurin osa porukasta.
Hei!
TÀÀllÀ myös yksi ketÀ kiinnostaisi fb ryhmÀ. Just vasta itsekin plussannut, jonnekin syyskuulle osuu LA ja shokki on melkoinen :) toivottu raskaus kyllÀkin! Pelko vain melkoinen viimeisen keskenmenon jÀlkeen.
Hei! MikĂ€ mahtaa olla tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ aktiivinen âodottavienâ ryhmĂ€?
Hei.. onko facessa jo ryhmÀÀ syyskuisille? TÀÀllÀkin laskettu aika syyskuussa, ja ryhmÀ kiinnostaisi.. en vain ole sellaista löytÀnyt. :)
Syyskuussa la myös 20.9
Esikoinen vm 05đ
Pirkanmaan alue
Mulla LA syyskuun keskivaiheilla. 12.9.
EnsimmĂ€istĂ€ odotellaan ja jotenkin tuntuu, ettĂ€ nyt vasta alkaa tajuamaan, ettĂ€ tĂ€mĂ€ pieni tulee syntymÀÀn oikeasti meille!đ
Onko teillÀ muilla ollut tuossa raskausviikoilla 23-27 sellaista, ettÀ maha tuntuu vÀhÀn pienenevÀn ja vyötÀrö tulee enemmÀn taas esiin? Jotenkin nyt kun ekaa odottaa niin huolestuu helposti kaikesta pienestÀkin.
Onko tÀÀllÀ kuinka monta esikoisen odottajaa?
đâ„ïž
Hei, tehdÀÀn tollanen FB ryhmĂ€! Kiva idea đ
Mulla oli 2vk hedelmöityksestÀ (eli menkkojen aikaan) parina pÀivÀnÀ ruskeaa vuotoa ja kerran pulaus kirkkaanpunaista. Saattoi kuulemma olla vielÀ jopa kiinnittymisvuotoa. SiitÀ viikko myöhemmin tuli taas pÀivÀ kirkkaanpunaista vuotoa ja lÀhdin selkÀkipujen takia pÀivystykseen, mutta kohdussa oli kaikki hyvin ja alkio kasvanut. Eilen oli taas ultra, mutta sykettÀ ei saatu varmistettua, koska alkio oli vielÀ niin kovin pieni, ettÀ viikot ovat edelleen mysteeri. Samoin LA, meneekö heinÀkuun puolelle sittenkin :D Itse olin sykkeen nÀkevinÀni, vertasin vielÀ netissÀ videoihin ja nÀytti syke samalta, mutta varmistus viikon pÀÀstÀ.
Aikamoinen matka ollut tÀhÀn mennessÀ, epÀtietoisuutta, epÀtoivoa ja ihmetystÀ. Onneksi raskausoireita on ollut aika paljon. Kuvotus, pahoinvointi, nÀrÀstys, mielihalut, ruokaÀllötykset, vÀsymys, turvotus, nuhaisuus... You name it ;)