Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja pyykinpesu

Miehetvoimiehet
31.12.2017 |

Avopuoliso pesee pyykit 40 asteessa (taloyhtiön pesukone) ja laittaa puhtaat pyykit samaan koriin missä oli likaset. Ihan turhastako tässä nyt muka valitan? Ihan perusasioita. Tekeekö teidänkin miehet näin? Puuttuu tosin nyt puhtaiden pyykkien kori, ku ei olla keretty hommaamaan.

Pitäs todellakin jo oppii ettei ota miestä, jonka äiti on kussu hommansa ja ala äidin korvaajaksi. Tää ei ole edes eka kerta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainaka ollu erillisiä koreja, kun pyykkitupaa käytin. Harvoin ne vaatteet oli oikeesti niin likasia, että oisivat korin lianneet (ja pikkupyykit laitoin suoraan pesupussiin eli ei nekä ollu suorassa kosketuksessa koriin).

Vierailija
2/4 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen vaatteet siksi että ne ovat sisäpuolelta puhtaat. Nykyään aikuisena ulkopuolelta vaatteet ei muutakun kulu. Joten sillä ei ole väliä onko ne hetken siinä astiassa jossa ne oli ennen pesua. Täysin turhaa marinaa. Ymmärtäisin jos sieltä tarttuisi joku tuoksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pesi siis kuulemma 30 asteessa.. Uskomatonta

Vierailija
4/4 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pesen vaatteet siksi että ne ovat sisäpuolelta puhtaat. Nykyään aikuisena ulkopuolelta vaatteet ei muutakun kulu. Joten sillä ei ole väliä onko ne hetken siinä astiassa jossa ne oli ennen pesua. Täysin turhaa marinaa. Ymmärtäisin jos sieltä tarttuisi joku tuoksu.

Jos vaatteesi ovat puhtaita sisäpuolelta eivätkä aikuisuutesi takia ulkopuoleltakaan likastu, miksi ylipäätään peset puhtaita vaatteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi