Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hävität Wc-paperin hylsyt?

Vierailija
31.12.2017 |

Roskiin vaiko nakkaat pönttöön?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan ne isoon jätesäkkiin, kun se kerääntynyt täyteen käyn yöllä pimeässä lyhdyn valossa lapioimassa sille haudan metsään ja täytän sen mullalla.

Tämä on hyvä!

Seuraan tästä lähtien esimerkkiäsi, mestari.

Vierailija
42/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskikseen tai annan lemmikeille (jyrsijöitä, tykkäävät pureskella)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullon niitä sisäkkäin ja laitan sekajätteeseen

Vierailija
44/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän kamiinaan

Vierailija
45/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne was&got oikeasti sovellu viemäriin. Tästä oli joskus juttua. En muista missä.

Olen minäkin netistä lukenut etteivät soveltuisi, mutta en ymmärrä miksi ei. Ne kuitenkin oikeasti sulavat veteen jopa nopeammin kuin 2-3 arkkia vessapaperia. Tätä on testattu, YouTubesta löytyy videoita ja itse olen kokeillut myös. Itse olen laittanut ne pyttyyn sen jälkeen kun testasin kulhossa kuinka nopeasti ne sulaa veteen.

Sulavat veteen juu, eli eivät tuki putkistoja, mikä on tietysti hyvä asia. Mutta siellä puhdistuslaitoksella, jossa siivilöidään vedestä pois paska ja paperimuhju, ne teettävät lisää työtä. Hylsyt eikä muukaan pönttöön laitettu ei häviä olemattomiin. Niistä kertyy ainesta, joka on jonkun poistettava ennen kuin jätevesi voidaan laskea mereen (tai minne nyt meneekin).

Vierailija
46/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen niistä runkkuputkia kertakäyttöflesuja.

Vierailija
47/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartonkikeräyskseen tai sytykkeenä takkaan tai nuotiopaikalle.

Vierailija
48/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnän ne per"eeseeni tosi syvälle.

Vierailija
49/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuko sun kulli WC rullan hylsyyn? Mulla ei mahdu.

Vierailija
50/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne was&got oikeasti sovellu viemäriin. Tästä oli joskus juttua. En muista missä.

Olen minäkin netistä lukenut etteivät soveltuisi, mutta en ymmärrä miksi ei. Ne kuitenkin oikeasti sulavat veteen jopa nopeammin kuin 2-3 arkkia vessapaperia. Tätä on testattu, YouTubesta löytyy videoita ja itse olen kokeillut myös. Itse olen laittanut ne pyttyyn sen jälkeen kun testasin kulhossa kuinka nopeasti ne sulaa veteen.

Sulavat veteen juu, eli eivät tuki putkistoja, mikä on tietysti hyvä asia. Mutta siellä puhdistuslaitoksella, jossa siivilöidään vedestä pois paska ja paperimuhju, ne teettävät lisää työtä. Hylsyt eikä muukaan pönttöön laitettu ei häviä olemattomiin. Niistä kertyy ainesta, joka on jonkun poistettava ennen kuin jätevesi voidaan laskea mereen (tai minne nyt meneekin).

No ei sitä varmastikaan käsin tehdä. Eiköhän se samalla mene kuin muukin kiinteä aine.

Vierailija
51/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuko sun kulli WC rullan hylsyyn? Mulla ei mahdu.

Löysänä mahtuu. ;D

Vierailija
52/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla pönttöön ei saisi laittaa vessapaperiakaan. Ja koska vessapaperia kuitenkin saa käyttää, niin mitä eroa siinä puhdistusvaiheessa sillä on, onko se eroteltava paperimuhju peräisin vessapaperista vai flush&go-hylsystä?

Vierailija
53/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla logiikalla pönttöön ei saisi laittaa vessapaperiakaan. Ja koska vessapaperia kuitenkin saa käyttää, niin mitä eroa siinä puhdistusvaiheessa sillä on, onko se eroteltava paperimuhju peräisin vessapaperista vai flush&go-hylsystä?

Määrähän siinä on erona. Jos kaikki laittavat paperin lisäksi hylsytkin viemäriin, muhjun määrä kasvaa.

Vierailija
54/54 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekajäte.  70-luvulla laitoin joskus terveyssiteen jossa oli teksti, voi laittaa revittynä vessanpyttyyn, sitten sain pyyhkeitä että siteet kuuluvat polttoroskiin, ettei edes vessassa voitu käydä ettei olisi joku nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi