antaisin mitä vain että vaimo halailisi kanssani
Ei hellyyttä milloinkaan. Tuntuu että kuihdun pois kun ei voi olla lähellä koskaan. I need womans touch...
Kommentit (27)
Meillä sama. Ei osannut sanoa miksei halua mun läheisyyttä.
Katkerotti minua kun käytin niin aikaa ja toivoin parasta. Lähti sitten viimein itse.
Sama vinkki minultakin, puhu että kaipaat läheisyyttä ja mitä vastaa. Jos ei reagoi niin arvannet että parempi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hellyyttä milloinkaan. Tuntuu että kuihdun pois kun ei voi olla lähellä koskaan. I need womans touch...
Sinunkin kannattaisi olla ehkä joskus saatavilla halattavaksi?
Täällä muutama mamma olisi tarvinu lapsena muutamia haleja niin ei olisi niin katkeria
Vierailija kirjoitti:
meillä mies haluaa päivittäin, että rapsuttelen ja hieron häntä. Ikinä hän ei kuitenkaan tee vastaavaa minulle. Jos joskus hieroo niskoja, runnoo niin kovaa että huudan kivusta. Tökkii myös sormella ja läpsii takapuolelle, siinä hänen läheisyytensä minulle.
Täällä samanlaisen miehen vaimo. En jaksa enää hellliä toista,kun en saa mitään vastavuoroisesti takaisin. Pyytänyt olen ja kertonut että huomio tuntuisi hyvältä minustakin.
Munkin mies haluaa "vaan halailla". Ei vaan oo hirveen halailu fiilis, kun kengät potkaistaan jalasta keskelle eteistä, takki pudotetaan olohuoneen lattialle ja rojahdetaan sohvalle siihen asti että ruoka on valmista. Sitten valitetaan ruuasta, niihin menevästä rahan määrästä ja mennään lopuksi tietokoneelle, jättäen astiat pöydälle.
Ei jaksa mennä kauppaan ostamaan ruokaa, auttaa ruuan valmistuksessa, auttaa lapsen syöttämisessä, siivoamisessa, lasten nukkumaan menon valmisteluissa eikä kiinnostua kuulemaan mitä puolisonsa tai lasten päivään kuului.
Jaksaa kyllä hakea kaupasta pari kaljaa, röhnöttää sohvalla tai tietokoneen ääressä sitä kaljaa hörppien, äristä vihaisena jos joku kysyy melkein mitä tahansa ja hyvinkin jaksaa yrittää "halailla" kun lapset lopulta nukkuu ja siivot tehty. Jos oikeasti halaat koska itsekin kaipaat läheisyyttä niin johan alkaa paita hilautua ylös ja takapuolta puristella. Tekee mieli vaan puristaa munista että veri tirskahtaa..
Joka päivä on vaan selviytymistä seuraavaan päivään ettei taas ärsytä miestä ja jos olisi hiukkanenkaan enemmän energiaa hakisin eroa tukka putkella. Nyt kaadun sänkyyn ja nukahdan kun pää koskee tyynyä. Jos siis ei jää vitutus päälle kun miettii miten alttarille kävellessä minulla vielä oli mies joka osasi hoitaa puolet kotitöistä ilman lapsellista marisemista ja hieroi kipeää niskaa ja esileikki oli muutakin kuin miehen toteamus, että vois vähän harrastaa seksiä.
Satutko olemaan minun mieheni? Koska "läpän heitto" toisesta naisesta saisi minut vaan taputtamaan tämän selkään lohduttavasti ja sanomaan good fuc*ing luck. Vähemmän tarvitsisi tehdä kotona hommia kun ruokakustannukset vähenisi 70% ja lapsenikin osaa laittaa tavarat paikoilleen enintään yhdellä muistutuksella ja eipä tarvi hengenhädässä tehdä muutoksia suunnitelmiin kun jälleen kerran joko olet myöhässä tai petit lupauksesi.
Haista pas*a.
Onpas 'yllättävät' alapeukut taas annettu. Naisten evoluutiokoneisto ajaa potkaisemaan maassa makaavaa miestä.