antaisin mitä vain että vaimo halailisi kanssani
Ei hellyyttä milloinkaan. Tuntuu että kuihdun pois kun ei voi olla lähellä koskaan. I need womans touch...
Kommentit (27)
meillä mies haluaa päivittäin, että rapsuttelen ja hieron häntä. Ikinä hän ei kuitenkaan tee vastaavaa minulle. Jos joskus hieroo niskoja, runnoo niin kovaa että huudan kivusta. Tökkii myös sormella ja läpsii takapuolelle, siinä hänen läheisyytensä minulle.
Vaimosi tarvitsee rohkaisevan selkäsaunan vuoden alkajaisiksi. Alat vaan läimimään vaimoa pyllylle. Kyllä se siitä.
Ei ole ap vielä tajunnut ettei täällä itkeminen muuta tilannetta kotona mihinkää. Tyhmä mies ei opi.
Teepä vaimolle hyvää ruokaa ja ota rauhallisessa tilanteessa puheeksi, että kaipaisit enemmän fyysistä läheisyyttä.
Anna sille ero. Ehkä se halaa kiitokseksi.
Oletko ap harkinnut hugbuddyn hankkimista? Minä olen nainen ja samanlaisessa tilanteessa.
Kuinka monta keskustelua aiot aiheesta aloittaa viikonlopun aikana? Edellisessä postauksessa vasta haaveilit vaimosta.
Tyhmä mies on tehnyt jo kaikkensa. Kait täällä itkeminen on jollain lailla terapiaa. En hauku vaimoani, en vain tiedä miten läheisyyttä vielä saisi joskus. Erota en halua, haluan tehdä hänet onnelliseksi ja tiedän ettei hän nyt ole.
Laitapa se älypuhelimesta pois hetkeksi. Nouse sieltä sohvalta ylös ja tee vaikka vartti kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap harkinnut hugbuddyn hankkimista? Minä olen nainen ja samanlaisessa tilanteessa.
Olen, mutta en halua pettää. Ja pelkkä halailukin jo sitä on. -ap
No oletko jo keskustellut asiasta vai et? Terveisin aiemmin ketjuun vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Laitapa se älypuhelimesta pois hetkeksi. Nouse sieltä sohvalta ylös ja tee vaikka vartti kotitöitä.
Tein jo puoli tuntia. Lasten ruuat ja tiskit :)
Kohta järkätä paikkoja ja käydä lumitöissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hellyyttä milloinkaan. Tuntuu että kuihdun pois kun ei voi olla lähellä koskaan. I need womans touch...
Kannattaisko tuo kertoa sille rekisteröidyn parisuhteen toiselle osapuolelle?
Joo joo, kyllä ne sun halailut tunnetaan, yhtäkkiä on mustekalakäpälät joka puolella ja katkarapu tökkii takapuolta.
Tää sama trolli jankuttaa ja inisee samasta asiasta jo vaikka kuinka monetta vuotta.Ihan selkee valivali.Samaa sarjaa kuin muutkin jankuttajatrollit, itketään muttei kuitenkaan tehdä mitään asioiden muuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies on tehnyt jo kaikkensa. Kait täällä itkeminen on jollain lailla terapiaa. En hauku vaimoani, en vain tiedä miten läheisyyttä vielä saisi joskus. Erota en halua, haluan tehdä hänet onnelliseksi ja tiedän ettei hän nyt ole.
Suotta vaivaudut tekemään häntä onnelliseksi, vaimosi ei vain pidä sinusta!
Oletko kysynyt mitä hän haluaa sinun antavan?