Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksaisi pitää päivittäin yhteyttä naispuoliseen tuttuun.

Vierailija
31.12.2017 |

Olemme tunteneet 15-vuotiaasta eli kohta kymmenen vuotta. Välillämme ei ole koskaan ollut mitään seksuaalista tai mitään siihen suuntaan olevaakaan. Hän kuitenkin on selvästi syvästi kiintynyt minuun ja sanoo, että olen yksi hänen parhaita ystäviään. Itse en kuitenkaan tunne mitään yhteyttä häneen enkä pidä häntä ystävänäni ja olen tehnyt tämän hyvin selväksi. Olen jopa sanonut etten halua tekstailla niitä näitä joka päivä mutta hän vain heittäytyy hyvin surkeaksi ja sanoo ettei halua menettää minua ja annan aina periksi en kuitenkaan halua tahallani aiheuttaa pahaa mieltä. Olen välillä miettinyt, että vain kylmästi estäisin hänet mutta tiedän, että se saisi omantuntoni kolkuttamaan. En vain tiedä mitä tehdä tässä tilanteessa kun meillä ei ole mitään yhteistä eikä mua kiinnosta tämä ihminen mutta hän on hyvin takertuva eikä päästä irti...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole pannut sitä?

Vierailija
2/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idari. Pahennat tilannetta. Sanot kauniisti ja uskottavasti, että valitettavasti sinä haluat nyt elämältäsi muuta ja lähetät hänet maailmalle. Kerrot, ettet aio vastata enää yhteenkään viestiin/ voitte vaihtaa kuulumiset jouluna ja kadulla törmätessä tms. Ja sitten pidät siitä kiinni.

Sinun ystävyytesi laskee hänen itsetuntoaan ja lisäksi estää häntä löytämästä oikeaa ystävää tai kumppania

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asia selväksi. Ei kierrellen kaarrellen vaan selkeästi.

Vierailija
4/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan tehdä parhaani joka asiassa. Niin olen kyllä aina yrittänyt tehdäkin.

5/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä tilanteelta ja vaikuttaa siltä että jäljellä on vain tuo viestien ja puheluiden estäminen. Jos toinen osapuoli pitää yhteyttä vaikka olet jopa ilmoittanut että et halua niitä yhteydenotoja, niin eipä siihen ole muuta helppoa ratkaisua.

Tuosta aloitusviestistä ei käy ilmi miksi koet viestien/yhteydenottojen estämisen ikäväksi, mutta tämä on mielestäni luonnollinen tapa esittää oma mielipiteensä. Estäminen ei aiheuta toiselle mitään harmia suoraan ja sinäkään et näe viestejä, joten et tiedä koska hän on yrittänyt olla yhteydessä. Hän todennäköisesti kyllästyy aikanaan viestien lähettämiseen kun ei saa vastakaikua.

Vierailija
6/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olet 10 vuotta häntä jaksanut katsella jos et tunne mitään yhteyttä etkä pidä ystävänä? Ymmärrän miksi nainen pitää sinua ystävänä, koska harvemmin sitä katselee ketään kymmentä vuotta jos ei yhtään missään vaiheessa ole napannut.

Vierailija
7/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet 10 vuotta häntä jaksanut katsella jos et tunne mitään yhteyttä etkä pidä ystävänä? Ymmärrän miksi nainen pitää sinua ystävänä, koska harvemmin sitä katselee ketään kymmentä vuotta jos ei yhtään missään vaiheessa ole napannut.

Jäi kertomatta, että aiemmin kyllä mutta vuosi vuodelta olemme kasvaneet vain eri suuntiin kunnes on tultu tähän tilanteeseen.

Vierailija
8/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme tunteneet 15-vuotiaasta eli kohta kymmenen vuotta. Välillämme ei ole koskaan ollut mitään seksuaalista tai mitään siihen suuntaan olevaakaan. Hän kuitenkin on selvästi syvästi kiintynyt minuun ja sanoo, että olen yksi hänen parhaita ystäviään. Itse en kuitenkaan tunne mitään yhteyttä häneen enkä pidä häntä ystävänäni ja olen tehnyt tämän hyvin selväksi. Olen jopa sanonut etten halua tekstailla niitä näitä joka päivä mutta hän vain heittäytyy hyvin surkeaksi ja sanoo ettei halua menettää minua ja annan aina periksi en kuitenkaan halua tahallani aiheuttaa pahaa mieltä. Olen välillä miettinyt, että vain kylmästi estäisin hänet mutta tiedän, että se saisi omantuntoni kolkuttamaan. En vain tiedä mitä tehdä tässä tilanteessa kun meillä ei ole mitään yhteistä eikä mua kiinnosta tämä ihminen mutta hän on hyvin takertuva eikä päästä irti...

Ongelma on mikä? Päästä sä irti niin hänkinvarmasti päästää. Jos ei niin esto.

Vierailija
9/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harventamaan tekstareihin vastailua. Ensin vastaat vain joka toinen päivä, sitten pidennät välin kolmeen päivään jne. Lopulta voit viestitellä tyypin kanssa kerran puolessa vuodessa eli lähetät vain vappu- ja joulutervehdykset. Irtiotto on näin pehmeämpi.

Jos toinen alkaa painostaa, niin kerrot, ettet jaksa sen tiiviimpää viestittelyä.

Vierailija
10/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se tyttö on sinuun ihastunut. Sinä et ole häneen.

Sano, että nyt tauko.

Tuolla lailla roikkumalla hän sinut menettää.,,,jos et ITS eirtudu. Sen pitää irtautua, joka sen kokee niin. Se toinen kokee toisella lailla. Sinn vaan pitää ITSe tehdä päätös. Kerro suoraan. Sitten hän ymmärtää. Älä turhan kaartelee. Totuus on parempi.

Saattaa inttää, että haluaa olla joka päivä yhteydessä. Mutta. Jos sinä et halua, niin et ole.

Säälistä ei kannata olla.

Onko sillä tytöllä poikaystävä? Onko sinulla seurustelukumppani?

Ne muuttaa asioita. Ja joskus sitä saattaa roikkua tuollaisessa ystäväsuhteessa ...eikä siksi pääse irti ja oikeaan seurusteluun jonkun toisen kanssa, kun on roikkusuhteessa.

Vierailija
11/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala harventamaan tekstareihin vastailua. Ensin vastaat vain joka toinen päivä, sitten pidennät välin kolmeen päivään jne. Lopulta voit viestitellä tyypin kanssa kerran puolessa vuodessa eli lähetät vain vappu- ja joulutervehdykset. Irtiotto on näin pehmeämpi.

Jos toinen alkaa painostaa, niin kerrot, ettet jaksa sen tiiviimpää viestittelyä.

Ei näin kiertäen vaan selkeästi sanoen mikä on ongelma.

Vierailija
12/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se auta että kaunistelet asioita. Soita sille ja sano että olet yrittäjä ja sinun täytyy olla kaikille mukava mutta se ei tarkoita sen syvällisempää kuin hänen veljensäkään kanssa. so simple. Kai sinulla jotain sieltä haarojen välistä löytyy. Miehen pitäisi tuommoinen asia kertoa ihan puhelimessa tai kasvotusten eikä missään nimessä lopettaa vaan viestittelemästä. Vastuu menneistä vuosista.

Vierailija
13/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä se auta että kaunistelet asioita. Soita sille ja sano että olet yrittäjä ja sinun täytyy olla kaikille mukava mutta se ei tarkoita sen syvällisempää kuin hänen veljensäkään kanssa. so simple. Kai sinulla jotain sieltä haarojen välistä löytyy. Miehen pitäisi tuommoinen asia kertoa ihan puhelimessa tai kasvotusten eikä missään nimessä lopettaa vaan viestittelemästä. Vastuu menneistä vuosista.

Kenellä ei ole mitään haarojen välissä? Ap ei maininnut sukupuoltaan.

Vierailija
14/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se tyttö on sinuun ihastunut. Sinä et ole häneen.

Sano, että nyt tauko.

Tuolla lailla roikkumalla hän sinut menettää.,,,jos et ITS eirtudu. Sen pitää irtautua, joka sen kokee niin. Se toinen kokee toisella lailla. Sinn vaan pitää ITSe tehdä päätös. Kerro suoraan. Sitten hän ymmärtää. Älä turhan kaartelee. Totuus on parempi.

Saattaa inttää, että haluaa olla joka päivä yhteydessä. Mutta. Jos sinä et halua, niin et ole.

Säälistä ei kannata olla.

Onko sillä tytöllä poikaystävä? Onko sinulla seurustelukumppani?

Ne muuttaa asioita. Ja joskus sitä saattaa roikkua tuollaisessa ystäväsuhteessa ...eikä siksi pääse irti ja oikeaan seurusteluun jonkun toisen kanssa, kun on roikkusuhteessa.

Ei voi olla ihastunut koska on sellainen, että sen kyllä sanoo jos on. Ja hän on ollut poikaystävänsä kanssa yhdessä kuusi vuotta.

Vierailija
15/15 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä seurustelee niin ihan minusta olet silloin niiden suhteen päällä pitäjä. Nainen yrittää tehdä miestään mustasukkaiseksi. Ihan sairasta touhua. Ja sinä mietit että ei nainen ole kiinnostunut. No ei ehkä olekaan mutta onko hän omaa miestään rakastava jos tekee tuommoista touhua? Katkaise välit se on tervettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi